Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у грудні 2015 року

У грудні 2015 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 280 500 дзвінків, зареєстровано 179 754 звернення, що на чверть більше, ніж за аналогічний період 2014 року. На переважну більшість звернень (58 % загального числа отриманих за місяць) працівники Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та довідкову інформацію, а у разі необхідності – психологічну підтримку.

Із загального числа зареєстрованих звернень органам виконавчої влади надіслано для розгляду 75 497 (42 % від загальної кількості отриманих за місяць). Найактуальнішими у зверненнях були питання: соціального захисту населення – 36 750 (48,7 %), комунального господарства – 9 442 (12,5 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 582 (6,1 %), пенсійного забезпечення – 3630 (4,8 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 17,2 звернення) жителі Херсонської (30,6), Дніпропетровської (28,5), Харківської (28,2), Кіровоградської (24,7), Миколаївської (22,5) областей.

Протягом грудня 2015 року від громадян зареєстровано 439 подяк на адресу працівників органів влади, а також Центру за надані роз’яснення, консультації та сприяння вирішенню порушених проблем.