Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у листопаді 2016 року

У листопаді 2016 року Урядовий контактний центр забезпечив функціонування урядової «гарячої лінії», приймання звернень за допомогою телефонного зв’язку та через Урядовий портал і веб-сайт Центру, попереднє опрацювання і надсилання їх за належністю на розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України. Починаючи з 1 листопада ц. р. повністю забезпечено переведення приймання звернень на урядову «гарячу лінію» з номера 0 800 507 309 на короткий телефонний номер 15-45.

Усього за листопад ц. р. отримано 177 199 звернень, що на 6,5 тис. більше,  ніж у жовтні ц. р., у тому числі 4 940 електронних. На 97 538 звернень (55 % від усіх зареєстрованих) фахівці Центру надали заявникам роз’яснення законодавства та необхідну довідкову інформацію.

У зверненнях переважають, як і в попередній період, питання соціального спрямування, що вказує на потребу людей у нинішніх складних економічних умовах у матеріальній підтримці з боку органів влади, зокрема у наданні житлових субсидій. Понад 46 % загального числа прийнятих звернень стосувалися оформлення та отримання цієї державної соціальної допомоги. На переважну більшість таких звернень працівники Центру в телефонному режимі надали заявникам необхідні роз’яснення та довідкову інформацію.

З проблемних питань комунального господарства для заявників найбільш актуальними є підвищення комунальних тарифів та оплати за спожиті житлово-комунальні послуги, відсутність або неналежна якість надання послуг, переважно централізованого опалення та електропостачання.

На розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України упродовж місяця надіслано 79 661 звернення (45,0 % від зареєстрованих), у яких найчастіше громадянами порушувалися питання: соціального захисту населення – 43 133 (54,1 %), комунального господарства – 13 167 (16,5 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 945 (6,2 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше надходили звернення (при середньому показнику по Україні 17,7) від жителів Херсонської (34,6), Дніпропетровської (32,9), Кіровоградської (26,8), Харківської (26,5), Миколаївської (22,8) областей та
м. Києва (32,1), найменше – Волинської (6,9), Луганської (7,2), Тернопільської (7,2) областей.

Упродовж місяця від заявників отримано 332 подяки наадресу органів виконавчої влади та Центру за сприяння у вирішенні порушених питань, зокрема –призначенні субсидії, наданні засобів реабілітації та гуманітарної допомоги.