Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у жовтні 2017 року

Протягом жовтня 2017 року державною установою «Урядовий контактний центр» (Центр), яка забезпечує цілодобове функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, прийнято 117 763 звернення (з них – 6 123 електронних, у тому числі отриманих через Урядовий портал). На 47 026 звернень (39,9 %), що не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам консультації та роз’яснення норм законодавства і необхідну довідкову інформацію. Решта звернень була надіслана на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

З числа зареєстрованих звернень – 70 737 (60,1 %) надіслано на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів. У них переважно порушено питання: пенсійного забезпечення (18 543 звернення, або 26,2 %), комунального господарства (14 707, 20,8 %), соціального захисту населення (12 808, 18,1 %), діяльності посадових, службових осіб (4 582, 6,5 %), міграції, громадянства, паспортизації (1 694, 2,4 %), будівництва та благоустрою (1 567, 2,2 %), охорони здоров’я (1 452, 2,1 %), оплати праці (1 086, 1,5%).

Найбільш активно, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 14,8 звернень) жителі м. Києва (39,8), Дніпропетровської (31,4), Харківської (23,7), Херсонської (23,0), Запорізької (19,1), Кіровоградської (17,6) областей та найменше – Тернопільської (5,8), Закарпатської (6,1), Волинської (6,6) областей.

Від заявників отримано 392 подяки на адресу посадових осіб органів влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.