Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у жовтні 2015 року

За жовтень ц.р. на урядову «гарячу лінію» надійшов 379 261 дзвінок – один з найвищих кількісних показників їх надходження за весь час існування установи.  Зареєстровано 178 993 звернення, у тому числі  2 111 – електронні, отримані через веб-сайт Центру. Працівниками Центру громадянам надавалися консультації та роз’яснення норм законодавства і необхідні довідкові відомості: на  112 495  звернень (62,9% загального числа отриманих за місяць) було надано потрібну інформацію.

На розгляд органам виконавчої влади надіслано 66 498 звернень (37,1 % загальної кількості). Найбільш актуальними у них є питання: соціального захисту населення – 20 554 (30,9 % – з числа надісланих), пенсійного забезпечення – 12 371(18,6 %), комунального господарства – 11 577 (17,4 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 146 (6,2 %), оплати праці – 2 052 (3,1 %) тощо.

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 14,5 звернення) жителі Дніпропетровської (29,7), Харківської (23,3), Запорізької (21,2), Кіровоградської (19,5), Херсонської (18,9), Миколаївської  (18,6), Київської (17,3) областей та міста Києва (25,0).