Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у червні 2016 року

У червні 2016 року, відповідно до покладених функцій і завдань, Урядовий контактний центр (далі – Центр) забезпечив приймання на урядову «гарячу лінію», реєстрацію, попереднє опрацювання і надсилання за належністю на розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України звернень громадян.

За місяць зареєстровано 116 908 звернень (на 8,5 % більше порівняно з червнем 2015 року), у тому числі 2 674 електронних звернення, отриманих через Урядовий портал та веб-сайт Центру.

На 65 990 звернень (56,4 % від отриманих), що не потребували опрацювання органами влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення законодавства та необхідну довідкову інформацію щодо органів влади.

На виконання Плану пріоритетних дій Уряду на 2016 рік у частині створення сприятливих умов для розвитку підприємництва, відповідного доручення Прем’єр-міністра України Гройсмана В. Б. щодо сприяння малому і середньому бізнесу Центр забезпечив безперебійне функціонування окремої «гарячої лінії» для підприємців 0 800 503 045, приймання, аналіз отриманих звернень, моніторинг їх розгляду органами виконавчої влади та регулярне інформування Уряду з проблемних питань, що порушують підприємці.

У зверненнях, що надіслані органам виконавчої влади для розгляду (50 918, або 43,6 % із загального числа зареєстрованих за місяць), переважали питання: соціального захисту населення – 15 419 (30,3 %), комунального господарства – 8 064 (15,8 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 717 (9,3 %), пенсійного забезпечення – 2 994 (5,9 %).

Із розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 10,9 звернення) жителі Дніпропетровської (22,8), Херсонської (21,0), Харківської (16,5), Миколаївської (15,3), Кіровоградської (15,0), Одеської (12,9) областей та м. Києва (20,0).

Зареєстровано 355 подяк, адресованих органам виконавчої влади та Центру.