Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у квітні 2016 року

У квітні 2016 року на урядову «гарячу лінію»надійшло 140 629 дзвінків, зареєстровано 125 992 звернення, у тому числі 2 962 електронних, отриманих від заявників через веб-сайт Центру. На питання, порушені у 68 920 зверненнях (54,7 % від отриманих), що не потребували опрацювання органами виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та довідкову інформацію.

29 квітня ц. р. Центр відвідав Прем’єр-міністр України В.Б. Гройсман, який висловив позитивну оцінку забезпечення Центром функціонування урядової «гарячої лінії», використання її можливостей для удосконалення діалогу влади і громадськості. Визначено завдання щодо подальшого розвитку та модернізації Центру в контексті створення на його базі новітньої інформаційно-комунікаційної структури – Національного контактного центру. Доручено також створити окрему «гарячу лінію» для підприємців. Очільник Уряду зазначив, що Кабінет Міністрів буде швидко реагувати на питання, які порушуються у зверненнях громадян і стосуються компетенції Уряду.

Для безпосереднього реагування органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано на розгляд 57 072 (45,3 %). У тематичній структурі звернень найбільшу частку складає комплекс питань соціального спрямування, передусім соціального захисту населення – 19 464 (34,1 %), пенсійного забезпечення – 3 290 (5,8 %), охорони здоров’я – 1 866 (3,3 %), оплати праці – 1 669 (2,9 %), а також комунального господарства – 7 372 (12,9 %) та діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 970 (8,7 %)

Із розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 12,4 звернення) жителі Херсонської (24,3), Дніпропетровської (23,2), Харківської (20,0), Миколаївської (18,7), Кіровоградської (17,6) та м. Києва (18,1).

Надійшло 415 подяк, висловлених органам виконавчої влади та Центру за допомогу громадянам у вирішенні порушених ними питань.