Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у березні 2018 року

Протягом березня 2018 року Урядовим контактним центром (Центр), який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, прийнято 104 195 звернень (з них – 5 015 електронних, у тому числі отриманих через Урядовий портал). На 46 636 звернень (44,8 %), які не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства і довідкову інформацію. Переважна частина звернень (57 559) була надіслана на розгляд відповідним органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів.

Громадяни досить активно зверталися на започатковану у Центрі «гарячу лінію» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ в центральні органи виконавчої влади за окремим номером (044) 284-19-64; вони переважно потребували допомоги у роз’ясненні питань щодо подання документів на конкурс, вирішення спірних питань в останні дні строку подачі документів тощо.

З числа зареєстрованих звернень – 57 559 (55,2 %) надіслано на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів. У них переважно порушено питання: соціального захисту населення (11 131), комунального господарства (10 423), діяльності посадових і службових осіб, корупції (4 572), пенсійного забезпечення (4 494), будівництва та благоустрою (2 994), охорони здоров’я (2 374), діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (2 127), роботи органів юстиції (1 908), функціонування мереж зв’язку (1 888), міграції, громадянства, паспортизації (1 662), оплати праці (1 272).

Найбільш активно, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 12,0 звернення) жителі м. Києва (35,9), Дніпропетровської (24,8), Харківської (17,7), Херсонської (16,5), Київської (14,7), Запорізької (14,5), Кіровоградської (13,4) областей та найменше – Тернопільської (4,4), Луганської (5,1), Закарпатської (5,3) областей.

Заявниками висловлено 463 подяки на адресу посадових осіб органів державної влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.