Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у березні 2016 року

У березні 2016 року надійшло 192 179 дзвінків, зареєстровано 156 048 звернень (на 18 % більше, ніж у березні минулого року), у тому числі 2 901  електронних, отриманих через Урядовий портал та веб-сайт Центру. На порушені у 86 816 зверненнях питання (55,6 %від отриманих), що не потребували опрацювання органами виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та необхідні довідкові відомості.

Із загального числа зареєстрованих звернень – 69 232 (44,4 %) надіслано органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів для безпосереднього розгляду. Переважно в них порушено питання: соціального захисту населення – 29 210 (42,2 %), комунального господарства – 8 571 (12,4 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 5 050 (7,3 %), пенсійного забезпечення– 3 746 (5,4 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 15,4 звернення) жителі Херсонської (30,9), Дніпропетровської (27), Харківської (25,3), Кіровоградської (24,2), Луганської (19,6) областей.

Оцінюючи взаємодію органів виконавчої влади і Центру щодо реагування на викладені у зверненнях проблеми, заявники висловлювали подяки (519) за допомогу у вирішенні порушених питань.