Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Громадяни отримали фахові роз’яснення під час прямої телефонної лінії за участю Мінсоцполітики

6 квітня 2021 року в Урядовому контактному центрі було проведено пряму телефонну лінію Кабінету Міністрів України за участю Міністерства соціальної політики. На запитання громадян відповідав перший заступник Міністра Євген Котик.  

За інформаційно-аналітичними даними Урядового контактного центру, найбільш актуальними для заявників залишаються питання соціального захисту населення. З початку 2021 року на урядову «гарячу лінію» надійшло майже 123 тис. звернень цієї тематики.

Протягом двох годин: з 14 до 16, за безкоштовним номером 1545 на пряму телефонну лінію зверталися громадяни з Харківської, Одеської, Сумської, Івано-Франківської, Львівської областей та міста Києва.  Додзвонювачів цікавили питання надання житлових субсидій, пенсійного забезпечення, соціального захисту осіб з інвалідністю (працевлаштування), виплат по лікарняним, допомоги по догляду за особами похилого віку.

Так, сумчанин просив здійснити перерахунок призначення субсидії, оскільки, на його думку, неправомірно враховано не фактичні доходи родини, а як осіб-підприємців ФОП ІІІ групи та  ФОП І групи (дружини заявника).

 Під час карантину його дохід був значно меншим, про що він вказав у заяві.

Додзвонювач з Івано–Франківської області звернувся з питання працевлаштування як особи з інвалідністю ІІІ групи з дитинства. Перебуває на обліку в центрі зайнятості з лютого 2020 року, має середню освіту.

Потребував рекомендацій, що стосуються психологічної підтримки громадян похилого віку, які знаходяться на самоті (в умовах самоізоляції у зв’язку з пандемією), заявник з Одеської області.

Коли буде проводитись підвищення пенсії військовослужбовцям? На запитання киянина – пенсіонера з числа військовослужбовців, ветерана ЗСУ, надав детальні роз’яснення перший заступник Міністра соціальної політики  Євген Котик.

Особа з інвалідністю І групи з Львівщини просила надати роз’яснення, чи буде збільшено розмір надбавки на догляд одиноким особам з інвалідністю І групи, які не мають рідних людей. Надбавка на догляд у розмірі 50 грн, що діє на сьогодні, є недостатньою.

На прямій телефонній лінії громадяни мали можливість отримати роз’яснення, консультації, поради безпосередньо від представника влади.

Стосовно звернень, які потребують подальшого розгляду, керівництвом Мінсоцполітики надані відповідні доручення структурним підрозділам міністерства. Дозвонювачі отримують письмові відповіді у терміни, визначені законодавством про звернення громадян.