Як подати звернення до
державної установи «Урядовий контактний центр»
Державна установа «Урядовий контактний центр» приймає звернення громадян:
Лінія з питань роботи центру – (044) 284-19-45 (графік роботи: понеділок – четвер з 09.00 до 18.00, п’ятниця з 09.00 до 16.45)
письмові – на електронну пошту 1545@ukc.gov.ua, поштовою кореспонденцією за адресою: 01001, м. Київ, вул. Еспланадна, 8/10.
ВИТЯГ ІЗ ЗАКОНУ УКРАЇНИ «ПРО ЗВЕРНЕННЯ ГРОМАДЯН»
Стаття 1. Звернення громадян
Громадяни України мають право звернутися до органів державної влади, місцевого самоврядування, об’єднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форм власності, засобів масової інформації, посадових осіб відповідно до їх функціональних обов’язків із зауваженнями, скаргами та пропозиціями, що стосуються їх статутної діяльності, заявою або клопотанням щодо реалізації своїх соціально-економічних, політичних та особистих прав і законних інтересів та скаргою про їх порушення.