Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація щодо звернень, які надійшли на урядову телефонну «гарячу лінію» та через Інтернет до органів виконавчої влади у 2013 році

Державна установа «Урядовий контактний центр» (далі – Центр) у 2013 році забезпечувала функціонування урядової телефонної «гарячої лінії»    0 800 507 309. Починаючи  з  серпня 2013 року для громадян України, які перебувають за кордоном, з’явилася можливість звернутися на урядову телефонну «гарячу лінію» за багатоканальним номером телефону +38 044 284 19 15.  Окрім того, заявники мали змогу цілодобово надсилати звернення до органів виконавчої влади через веб-сайт Центру www.ukc.gov.uа. Виключно важливою ділянкою роботи було сприяння створенню Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади.

У межах своїх повноважень Центр постійно здійснював приймання звернень, своєчасне їх надсилання на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади та контроль за дотриманням визначених термінів опрацювання. Безпосередньо фахівцями Центру надавалися заявникам консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, пріоритетних питань державної політики та довідкова інформація.

У 2013 році зареєстровано 607 583  звернення, що майже на третину більше порівняно з 2012 роком.

Найбільш актуальними питаннями, що порушували громадяни у зверненнях на урядову телефонну «гарячу лінію» упродовж року, були:

комунальне господарство –15,4% від загальної кількості зареєстрованих звернень);

 соціальний захист населення –15,1%;

 корупція, діяльність службових осіб – 8,8%;

пенсійне забезпечення  –7,8%;

оплата праці – 6,9%;

благоустрій та будівництво – 4,7%,

правосуддя –4,5%.

На 286 709 звернень заявники отримали від фахівців Центру консультації щодо норм законодавства та довідкову інформацію. Як показує практика, консультативно-інформаційна робота, що проводить Центр, суттєво зменшує навантаження на відповідні органи виконавчої влади в частині надання громадянам відповіді у письмовій формі.

У 2013 році на урядову «гарячу лінію» надійшло 4 624 подяки громадян, з них 1 934 – на адресу органів виконавчої влади, місцевого самоврядування та іншим організаціям, а 2 690 – працівникам Урядового контактного центру за їх роботу.