Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у лютому 2019 року

У лютому 2019 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 103 381 звернення заявників, що прийняті за допомогою засобів телефонного зв’язку (96 621) та мережі Інтернет (6 760 ‒ електронні звернення, отримані через Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру). На 36 462 звернення (35,3 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, працівники Урядового контактного центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства з актуальних питань, а також необхідну довідкову інформацію.  

У тематичній структурі звернень пріоритетним питанням залишається соціальний захист населення, водночас продовжується тенденція до суттєвого зменшення кількості звернень цієї тематики. Переважну більшість їх становлять, як і раніше, питання житлової субсидії, однак надходження їх порівняно із січнем ц. р. також значно зменшилося. У розрахунку на 10 тис. населення тема субсидій найчастіше порушувалася жителями Сумської, Херсонської, Харківської, Дніпропетровської та Кіровоградської областей.

Другий за значимістю для громадян комплекс питань комунального господарства зберігає тенденцію до зростання кількості звернень цієї проблематики, передусім за рахунок скарг на адресу підприємств-надавачів послуг та регуляторних державних органів щодо тарифної політики та завищення сум до сплати за спожиті житлово-комунальні послуги. Викликає невдоволення громадян відсутність і якість надання житлово-комунальних послуг, хоча кількість звернень дещо зменшилася.

У спектрі питань пенсійного забезпечення пріоритетною темою для заявників є розмір пенсій у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати з початку року.

У цілому звернення з питань соціального захисту населення, комунального господарства та пенсійного забезпечення становлять 53,4 % від усіх зареєстрованих звернень.

Переважна більшість звернень (80 %), що потребували невідкладного реагування органів влади, була спричинена проблемами у сфері охорони здоров’я. Оперативного реагування потребували звернення щодо знешкодження вибухонебезпечних предметів, термінового проведення ремонту аварійних повітряних ліній електропередачі та систем газо- і електропостачання у житлових будинках.

На запроваджену за дорученням Прем’єр-міністра України «гарячу лінію» для підприємців від суб’єктів підприємництва отримано 324 звернення. На розгляд органам виконавчої влади надіслано 252 звернення, більшість з яких – скарги, що стосувалися переважно компетенції ДФС, Мінінфраструктури (передусім роботи АТ «Укрпошта»), Мін’юсту, НКРЕКП, Мінфіну та облдержадміністрацій. Майже половина скарг підприємців, що адресовані ДФС, спричинена передусім нарахуванням заборгованості фізичним особам-підприємцям у зв’язку з несплатою податків та ЄСВ; тривалим здійсненням митних формальностей при оформленні вантажів підприємств.

 Переважну більшість звернень (66 919 звернень, або 64,7 %) надіслано за належністю органам виконавчої влади, іншим державним органам і Секретаріату Кабінету Міністрів України. У зверненнях порушувалися питання: соціального захисту населення – 19 124 (28,6 %), комунального господарства – 14 972 (22,4 %), пенсійного забезпечення – 6 135 (9,2 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 2 861 (4,3 %), охорони здоров’я – 2 483 (3,7 %), роботи органів юстиції –2 254 (3,4 %), будівництва та благоустрою – 1 868 (2,8 %), функціонування мереж зв’язку – 1 835 (2,7 %), дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності – 1 737 (2,6 %) та інші.

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову гарячу лінію» і
надіслані на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України
у лютому 2019 року (у %)

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 14,6 звернення) заявники з м. Києва (32,7), Дніпропетровської (28,6), Харківської (23,3), Херсонської (18,9), Сумської (18,8), Запорізької (18,4) областей та найменше – Тернопільської (5,3), Закарпатської (6,5), Рівненської (8,0), Луганської (8,3), Волинської (9,0) областей.

За допомогу у вирішенні порушених питань заявниками висловлено 330 подяк, зокрема: в. о. Міністра охорони здоров’я – за проведення медичної реформи; голові Запорізької облдержадміністрації – за підтримку ініціативи встановлення пам’ятного знака для вшанування пам’яті загиблих внаслідок підриву Дніпровської ГЕС у серпні 1941 року; посадовим особам м. Запоріжжя – за запровадження у місті нового муніципального автобусного маршруту та спеціального мобільного додатка «Дозор Сіті», який відстежує рух громадського транспорту у місті; посадовим особам Залізничної райадміністрації Львівської міськради – за відновлення вуличного освітлення по вул. Роксоляни у м. Львові.