Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю

– “Гаряча лінія” державної митної служби України
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у вересні 2019 року

На урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), у вересні ц. р. надійшло 98 717 звернень (у серпні – 97 499), у тому числі електронних – 6 871 (отриманих через Урядовий портал, веб-сайт і чат Центру). На 33 091 звернення (36,6 % від загального числа) працівники Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та довідкову інформацію.

У цілому звернення з питань соціального захисту, комунального господарства та пенсійного забезпечення становили 40,2 % від усіх зареєстрованих звернень.

Другий місяць поспіль звернення з комплексу питань комунального господарства переважають у тематичній структурі звернень, що свідчить про занепокоєння громадян станом вирішення питань комунального обслуговування на місцевому рівні, особливо напередодні опалювального сезону.

Незважаючи на попередню тенденцію до зменшення надходження звернень з питань соціального захисту населення, у вересні відбулося певне зростання числа таких звернень, передусім за рахунок підвищення зацікавленості заявників умовами отримання житлової субсидії.

Зниження числа звернень з питань пенсійного забезпечення відбулося за рахунок значного зменшення потреби пенсіонерів, у отриманні роз’яснень щодо чергового масового перерахунку розміру пенсії.

Після анонсування Урядом лібералізації ринку землі підвищився суспільний інтерес до земельного питання. Центр активно долучився до надання роз’яснень з питань запровадження ринкового обігу земель сільськогосподарського призначення та забезпечення конституційних прав громадян України на вільне розпорядження своєю власністю. Надавалася також довідкова інформація щодо установ, до яких звертатися у разі виникнення питань, що пов’язані із запровадженням ринку землі.

Про важливість реформування ринку землі наголошували також представники агросектора, які зверталися до Уряду з конкретними пропозиціями. Загалом, звернення суб’єктів підприємництва свідчать про сподівання представників бізнесу на увагу та підтримку з боку нового Уряду, зокрема в частині реалізації інвестиційних проектів. Надходили пропозиції, зокрема, про співпрацю у реалізації урядових реформ.

Серед понад двохсот звернень невідкладного характеру головною темою була охорона здоров’я; такі звернення стосувалися переважно забезпечення хворих на цукровий діабет та інші тяжкі захворювання медичними препаратами на пільгових умовах; відновлення водопостачання Луганської обласної дитячої клінічної лікарні. Оперативного реагування потребували також звернення щодо ліквідації пожеж у лісах, на торф’яниках та сільгоспугіддях, термінового проведення ремонту комунальних мереж, пошкоджених внаслідок негоди ліній електропередачі.

Більшість звернень (64 408) надіслана на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України (63,4 % від загальної кількості).
За тематичною спрямованістю в них переважали питання: комунальне господарство (21,7 %), соціальний захист населення (17,4 %), пенсійне забезпечення (6,4 %), діяльність посадових, службових осіб (5,3 %), будівництво та благоустрій (4,8 %), дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності (4,6 %), охорона здоров’я (4,3 %).

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» і надіслані на розгляд органам влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України у вересні 2019 року (у %)

У розрахунку на 10 тисяч населення найбільше число звернень надійшло (за середнього показника по Україні 13,5 звернень) з м. Києва (33,7), Дніпропетровської (27,2), Київської (19,1), Харківської (18,6), Херсонської (16,9), Запорізької (16,4) Миколаївської (16,0) областей та найменшеВолинської (5,9), Тернопільської (5,9), Закарпатської (6,0), Луганської (6,6) областей. Зазначені показники є певними індикаторами сконцентрованості соціально чутливих проблем у регіонах.

Серед основних питань, що порушувалися громадянами з різних регіонів (у розрахунку на 10 тис. населення), є такі: комунальне господарство, де лідирували м. Київ, Дніпропетровська, Запорізька області; соціальний захист населення – Херсонська, Кіровоградська, Харківська, Дніпропетровська області; пенсійне забезпечення – Дніпропетровська, Харківська області, м. Київ; будівництво та благоустрій – Дніпропетровська область, м. Київ, Львівська, Київська області; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності – м. Київ, Дніпропетровська, Одеська, Херсонська області; діяльність посадових і службових осіб – м. Київ, Дніпропетровська, Київська, Одеська області; охорона здоров’я – Дніпропетровська область, м. Київ, Миколаївська, Івано-Франківська області; робота органів юстиції – м. Київ, Київська, Дніпропетровська, Черкаська області; оплата праці – Дніпропетровська область, м. Київ, Полтавська, Харківська області.

Заявниками висловлено понад триста подяк за сприяння у вирішенні порушених питань, зокрема: начальнику Управління освіти адміністрації Новобаварського району Харківської міської ради – за оперативне забезпечення підручниками учнів Харківської загальноосвітньої школи I-III ступенів № 137 Харківської міської ради Харківської області; селищному голові Маневицької селищної ради Маневицького району Волинської області – у проведенні капітального ремонту системи водопостачання житлових будинків даного селища; Київському міському голові – за покращення благоустрою парків та інших зелених зон столиці.