Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у серпні 2019 року

На урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), надійшло 97 909 звернень (у липні – 97 499), у тому числі електронних – 5 890 (отриманих через Урядовий портал, веб-сайт та чат Центру). На 36 239 звернень (37,0 % від загального числа), що не потребували розгляду органів виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам відповідні роз’яснення, консультації та довідкову інформацію. Роз’яснення надавалися також з використанням веб-сайту та офіційної сторінки Центру в соціальній мережі Facebook.

Найбільшої уваги минулого місяця приділялося питанням комунального господарства, соціального захисту та пенсійного забезпечення, які складають майже  40 % від усіх зареєстрованих звернень.

Серед питань надання комунальних послуг – переважали питання їх неналежного та неякісного надання; соціального захисту – перш за все отримання житлової субсидії; пенсійного забезпечення – в основному проведенням перерахунку та нарахованим основним розміром пенсії.    

Серед звернень, що потребували невідкладного реагування, більше 80 % були спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я, переважно неналежним забезпеченням хворих на цукровий діабет медичними препаратами на пільгових умовах. Оперативного реагування потребували звернення щодо локалізації та ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій, а саме пожеж у житлових будинках, на сільгоспугіддях; надання допомоги постраждалим внаслідок прориву дамби Дністровського лиману жителям с. Випасне Білгород-Дністровського району Одеської області; відновлення пошкоджених під час негоди повітряних ліній електропередачі у Київській, Донецькій, Запорізькій та Львівській областях; усунення витоку вибухонебезпечних речовин на залізничній станції у Миколаївській області. Решта звернень стосувалася невідкладного проведення ремонту систем водо-, електро- та газопостачання житлових будинків, розшуку зниклих осіб тощо.

Більшість зареєстрованих звернень (61 670) надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України (63,0 % від загальної кількості). За тематичним спрямуванням у них переважали питання: комунальне господарство (13 632, або 22,1 %), соціальний захист населення (10 929, або 17,7 %), пенсійне забезпечення (4 739, або 7,7 %), будівництво та благоустрій (3 109, або 5,0 %), дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності (3 103, або 5,0 %), діяльність посадових, службових осіб (3 052, або 4,9 %), охорона здоров’я (2 963, або 4,8 %).

Зокрема, серед основних питань, що порушувалися громадянами з різних регіонів (у розрахунку на 10 тис. населення): комунальне господарство, де мали першість – Дніпропетровська, Запорізька області, м. Київ; соціальний захист населенняХерсонська, Кіровоградська, Дніпропетровська області; пенсійне забезпеченняДніпропетровська, Полтавська, Харківська області; будівництво та благоустрійм. Київ, Дніпропетровська, Київська області; дотримання законності, громадського порядку та протидія злочинності м. Київ, Дніпропетровська, Одеська, Запорізька області; діяльність посадових і службових осібм. Київ, Дніпропетровська, Миколаївська області; охорона здоров’яДніпропетровська, Херсонська області, м. Київ; робота органів юстиціїм. Київ, Запорізька, Кіровоградська області; оплата працім. Київ, Дніпропетровська, Одеська області.

Тематична структура звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію» і надіслані на розгляд органам влади у серпні 2019 року (у %)

У цілому найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 13,4 звернення) заявники з м. Києва (30,6), Дніпропетровської (26,8), Харківської (18,0), Запорізької (17,2), Херсонської (17,2), Миколаївської (16,8), Кіровоградської (16,4) областей та найменше – Тернопільської (5,5), Закарпатської (5,9), Волинської (6,6), Луганської (7,7) областей.

Отже, як абсолютні кількісні показники, так і відносні показники (у розрахунку на чисельність населення на певній території) вказують на те, що найбільше проблем сконцентровано у місті Києві та Дніпропетровській області.

За сприяння у вирішенні порушених питань заявниками висловлено 357 подяк, зокрема: Уряду – за підвищення розміру пенсій та мінімальної заробітної плати; заступнику директора Департаменту охорони здоров’я Вінницької міської ради та працівникам Департаменту соціальної та сімейної політики Одеської облдержадміністрації – за надання матеріальної допомоги на лікування; голові Овруцької райдержадміністрації, Овруцькому міському голові та в. о. старости Бондарівського старостинського округу Овруцького району Житомирської області – за надання допомоги після пожежі мешканцю с. Бондарі зазначеного району.