Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у грудні 2017 року

Протягом грудня 2017 року Урядовим контактним центром (Центр), який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії», прийнято 11 7300 звернень (з них – 4 814 електронних, отриманих через веб-сайт Центру та Урядовий портал). На 49 381 звернення (42,1 %), які не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства і довідкову інформацію. Решта звернень (67 919) була надіслана на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Найбільш актуальними у зверненнях громадян залишаються питання соціально-гуманітарного спрямування, передусімсоціального захисту населення, пенсійного забезпечення, проблем комунального господарства.

З числа зареєстрованих звернень – 67 919 (57,9 %) надіслано на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України. У них порушено питання: соціального захисту населення (18 895),  комунального господарства (11 879), пенсійного забезпечення (8 691), діяльності посадових і службових осіб (4 717), охорони здоров’я (2 115), будівництва та благоустрою (1 930),функціонування мереж зв’язку (1 796), міграції, громадянства, паспортизації (1 726), оплати праці (1 689), діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (1 380),   роботи органів юстиції (1 197) тощо.

Найбільш активно, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 14,6 звернення) жителі м. Києва (32,2), Дніпропетровської (28,3), Харківської (22,7), Херсонської (22,1), Запорізької (18,2), Київської (16,6) областей та найменше – Волинської (6,1), Тернопільської (6,3), Луганської (6,6) областей.

У зверненнях невідкладного характеру переважали проблемні питання охорони здоров’я. Зокрема, оперативного реагування потребували звернення щодо відсутності опалення у деяких медичних та навчальних закладах; надання допомоги людям, які через негоду потрапили у затори на автомобільних дорогах; термінового проведення ремонту аварійних комунальних мереж та відновлення комунальних послуг.

Від громадян зареєстровано 451 подяку на адресу посадових осіб органів влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.