За жовтень ц.р. на урядову «гарячу лінію» надійшов 379 261 дзвінок – один з найвищих кількісних показників їх надходження за весь час існування установи. Зареєстровано 178 993 звернення, у тому числі 2 111 – електронні, отримані через веб-сайт Центру. Працівниками Центру громадянам надавалися консультації та роз’яснення норм законодавства і необхідні довідкові відомості: на 112 495 звернень (62,9% загального числа отриманих за місяць) було надано потрібну інформацію.
На розгляд органам виконавчої влади надіслано 66 498 звернень (37,1 % загальної кількості). Найбільш актуальними у них є питання: соціального захисту населення – 20 554 (30,9 % – з числа надісланих), пенсійного забезпечення – 12 371(18,6 %), комунального господарства – 11 577 (17,4 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 146 (6,2 %), оплати праці – 2 052 (3,1 %) тощо.
У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 14,5 звернення) жителі Дніпропетровської (29,7), Харківської (23,3), Запорізької (21,2), Кіровоградської (19,5), Херсонської (18,9), Миколаївської (18,6), Київської (17,3) областей та міста Києва (25,0).