За вересень ц.р. на урядову «гарячу лінію» надійшло 274 916 дзвінків, зареєстровано 180 500 звернень, що на 37 % більше, ніж у серпні 2015 року та майже удвічі більше, ніж у вересні 2014 року. Із них 52 099 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (128,4 тис., або 71 % від загальної кількості) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру.
Упродовж місяця проводилася консультаційно-роз’яснювальна робота Урядового контактного центру щодо запровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій, а також опитування заявників про їх поінформованість з даного питання.
У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, найбільш актуальними були, зокрема, питання:
соціального захисту населення – 39,6 % (від загальної кількості надісланих),
комунального господарства – 13,2%,
діяльності посадових, службових осіб, питань корупції – 7,9%,
оплати праці – 3,9 %,
пенсійного забезпечення – 3,4 %.