Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у вересні 2015 року

За вересень ц.р. на урядову «гарячу лінію» надійшло 274 916 дзвінків, зареєстровано 180 500  звернень, що на 37 % більше, ніж у серпні 2015 року та майже удвічі більше, ніж у вересні 2014 року. Із них 52 099 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (128,4 тис., або 71 % від загальної кількості) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру.

Упродовж місяця проводилася консультаційно-роз’яснювальна робота Урядового контактного центру щодо запровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій, а також опитування заявників про їх поінформованість з даного питання.

У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, найбільш актуальними були, зокрема, питання:

соціального захисту населення – 39,6 % (від загальної кількості надісланих),

          комунального господарства – 13,2%,

          діяльності посадових, службових осіб, питань корупції – 7,9%,

         оплати праці – 3,9 %,

         пенсійного забезпечення – 3,4 %.