У серпні 2018 року на урядовій «гарячій лінії», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), зареєстровано 109 850 звернень, у тому числі електронних – 5 450 (отриманих через Урядовий портал – 1 066 та через веб-сайт Центру – 4 384). На 50 110 звернень (45,6 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства щодо порушених питань, а також необхідну довідкову інформацію.
На розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрівбуло надіслано 59 740 звернень (56,4 % від загальної кількості). Найбільш актуальними для заявників, що потребували предметного розгляду їх звернень органами влади, були питання: соціального захисту населення (13 492, або 23,3 %), комунального господарства (10 861, або 18,2 %), пенсійного забезпечення(5 505, або 9,2 %), діяльності посадових, службових осіб (3 406, або 5,7 %), будівництва та благоустрою (2 833, або 4,7%), охорони здоров’я (2 525, або 4,2 %).
Питання соціального захисту населення залишаються пріоритетним для громадян та у більшості стосуються житлових субсидій, зокрема відмови громадянам у її наданні та тривалого розгляду документів. Крім того, порушувалися питання, пов’язані з невиплатою та затримкою виплати соціальної допомоги.
Серед звернень з питань комунального господарства ключове місце посідають скарги щодо відсутності або надання неякісних житлово-комунальних послуг.
Помітно зменшилося порівняно з липнем ц. р. число звернень з питань пенсійного забезпечення (на 36 %); значно менше надійшло повідомлень щодо затримки виплати пенсії.
Протягом серпня суттєво збільшилося надходження звернень, пов’язаних з екологією та захистом природних ресурсів, зокрема стосовно забруднення природного середовища шкідливими речовинами.
Найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (за середнього показника по Україні 12,5 звернення) жителі м. Києва (35,4), Дніпропетровської (25,6), Херсонської (19,8), Харківської (16,3) областей та найменше – Закарпатської (4,6), Волинської (5,4), Тернопільської (5,7) областей.
За сприяння у вирішенні порушених питань заявники висловили 373 подяки на адресу посадових осіб органів державної влади та працівників Центру.