У серпні 2017 року державною установою «Урядовий контактний центр» (далі – Центр), яка забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, прийнято 98 231 звернення, з них 5 075 електронних (5,2 % від загальної кількості), отриманих через веб-сайт Центру (4 209) та Урядовий портал (866). На 44 357 звернень (45,2 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства з актуальних питань, а також необхідну довідкову інформацію.
З числа зареєстрованих звернень – 53 874 звернення (54,8 %) було надіслано на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України. Комплекс питань соціально-гуманітарного спрямування переважає у зверненнях, що потребували опрацювання в органах виконавчої влади, зокрема соціального захисту населення (12 998, або 24,1 %), охорони здоров’я (2 485, або 4,6 %), пенсійного забезпечення (2 111, або 3,9 %), оплати праці (1 274, або 2,4 %). Значну частку становлять звернення щодо проблем комунального господарства (9 815, або 18,2 %), будівництва та благоустрою (1 784, або 3,3%), а також діяльності посадових і службових осіб (4 995, або 9,3 %).
У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше надходили звернення (при середньому показнику по Україні 11,3) від жителів м. Києва (30,7), Дніпропетровської (23,4), Херсонської (19,0), Харківської (16,7), Кіровоградської (14,7) та Запорізької (14,5) областей, найменше – Тернопільської (4,2), Волинської (4,6), Луганської (5,0) областей. У кількісних показниках приріст звернень відбувся лише з Донецької та Херсонської областей.
Від громадян зареєстровано 403 подяки на адресу посадових осіб органів влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.