За серпень ц.р. на урядову «гарячу лінію» надійшло 161344 дзвінки, зареєстровано 131906 звернень, що в 1,3 раза більше, ніж у серпні 2014 року. Із них – 44388 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (87,5 тис., або 66,3 % від загальної кількості) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру.
Упродовж місяця проводилася консультаційно-роз’яснювальна робота Урядового контактного центру щодо запровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій, а також опитування заявників про їх поінформованість з даного питання.
У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, найбільш актуальними були, зокрема, питання:
соціального захисту населення – 34,8 % (від загальної кількості надісланих),
комунального господарства – 13,3 %,
діяльності посадових, службових осіб, питань корупції – 8,2 %,
пенсійного забезпечення – 3,3 %,
оплати праці – 4,3 %.