Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у липні 2017 року

У липні 2017 року на урядову «гарячу лінію» 15-45, через Урядовий портал і веб-сайт Урядового контактного центру (Центр) прийнято 105 342 звернення, у тому числі 4873 електронних. На 49 845 звернень (47,3%), що не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам консультації та роз’яснення щодо норм законодавства і необхідну довідкову інформацію. Решта звернень (55 497, або 52,7 %) була надіслана на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

У тематичній структурі звернень переважали питання соціального спрямування, що відображає невдоволення людей низьким рівнем життя, матеріальними труднощами, зростанням цін на товари і тарифів на комунальні послуги.

Найбільш актуальними питаннями, порушеними у зверненнях, що надіслані органам виконавчої влади для розгляду, є такі: соціальний захист населення (13 743 звернення, або 24,8 %), комунальне господарство  (10 592, 19,1 %), діяльність посадових, службових осіб (4 956, 8,9 %), охорона здоров’я (3 283, 5,9 %), пенсійне забезпечення  (2 546, 4,6 %).

Найактивніше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 11,8 звернення) жителі м. Києва (29,7), Дніпропетровської (22,8), Харківської (17,8), Херсонської (17,3), Запорізької (15,1), Кіровоградської (14,8), Миколаївської (14,1), областей та найменше – Тернопільської (4,4), Волинської (4,9) і Закарпатської (5,4) областей.

Від громадян зареєстровано 340 подяк, адресованих посадовим особам органів влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.