У липні 2017 року на урядову «гарячу лінію» 15-45, через Урядовий портал і веб-сайт Урядового контактного центру (Центр) прийнято 105 342 звернення, у тому числі 4873 електронних. На 49 845 звернень (47,3%), що не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам консультації та роз’яснення щодо норм законодавства і необхідну довідкову інформацію. Решта звернень (55 497, або 52,7 %) була надіслана на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України.
У тематичній структурі звернень переважали питання соціального спрямування, що відображає невдоволення людей низьким рівнем життя, матеріальними труднощами, зростанням цін на товари і тарифів на комунальні послуги.
Найбільш актуальними питаннями, порушеними у зверненнях, що надіслані органам виконавчої влади для розгляду, є такі: соціальний захист населення (13 743 звернення, або 24,8 %), комунальне господарство (10 592, 19,1 %), діяльність посадових, службових осіб (4 956, 8,9 %), охорона здоров’я (3 283, 5,9 %), пенсійне забезпечення (2 546, 4,6 %).
Найактивніше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 11,8 звернення) жителі м. Києва (29,7), Дніпропетровської (22,8), Харківської (17,8), Херсонської (17,3), Запорізької (15,1), Кіровоградської (14,8), Миколаївської (14,1), областей та найменше – Тернопільської (4,4), Волинської (4,9) і Закарпатської (5,4) областей.
Від громадян зареєстровано 340 подяк, адресованих посадовим особам органів влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.