За липень місяць на урядову «гарячу лінію» надійшло 151658 дзвінків, зареєстровано 134873 звернення, що на 27 тис. більше, ніж у червні 2015 року. Із них – 45511 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (89,3 тис.) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру.
Продовжувалася консультаційно-роз’яснювальна робота Центру щодо запровадження спрощеного порядку надання житлових субсидій, а також проводилося опитування заявників про їх поінформованість з даного питання.
У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, найбільш актуальними були, зокрема, питання:
соціального захисту населення – 33,1 % (від загальної кількості надісланих),
комунального господарства – 15,3 %,
діяльності посадових, службових осіб, питань корупції – 7,8 %,
пенсійного забезпечення – 4,0 %,
оплати праці – 3,7 %.