Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у червні 2015 року

За червень місяць на урядову «гарячу лінію»надійшло 117 876 дзвінків, зареєстровано   107 743 звернення, що майже у півтора раза більше, ніж у червні 2014 року. Із них – 38572 надіслано на розгляд центральним і місцевим органам виконавчої влади. На інші звернення (69 171) громадянам надано консультації та необхідну довідкову інформацію безпосередньо працівниками Урядового контактного центру.

У зверненнях простежується критичне ставлення заявників до недоліків у роботі органів влади та проявів корупції, інших негативних явищ та сподівання громадян на краще, зокрема з розробкою змін до Конституції України в частині децентралізації влади, що має наблизити владу до кожної людини.

Пріоритетну увагу Центр приділяє опрацюванню звернень невідкладного характеру. Упродовж місяця підтримувався зворотний зв’язок із заявниками, у тому числі з жителями Донецької, Луганської областей та Криму, які потребували сприяння у вирішенні їх життєвих проблем. Працівники Центру з’ясовували фактичний стан вирішення порушених питань, надавали консультації, зокрема з питань соціального захисту, порядку отримання житлової субсидії, міграції, пенсійного забезпечення тощо.

У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, найбільш актуальними були, зокрема, питання соціального захисту населення – 28,8 %, комунального господарства – 15,2 %, діяльності посадових, службових осіб, корупції – 8,1 %, пенсійного забезпечення – 5,4 %,  оплати праці – 3,9 %.

Протягом червня ц.р. від заявників зареєстровано 273 подяки на адресу органів виконавчої влади та Центру за надані ними допомогу у вирішенні порушених питань та ґрунтовні роз’яснення і консультації.