У травні 2015 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 153,6 тис. дзвінків, зареєстровано 128 137 звернень (у травні 2014 р. – 62259), у тому числі на 94 053 звернення працівниками Урядового контактного центру (далі – Центр) заявникам були надані консультації, роз’яснення та довідкова інформація. На розгляд органам виконавчої влади надіслано 34 084 звернення.
Як і у квітні, люди найчастіше звертались на гарячу лінію з таких питань:
соціальний захист населення – 8 252 (24,2 % – з числа надісланих на розгляд органам виконавчої влади);
комунальне господарство – 6 144 (18,0 %);
пенсійне забезпечення – 2 657 (7,8 %);
діяльність посадових, службових осіб, корупція – 2 655 (7,8 %);
оплата праці – 1 386 (4,1 %) тощо.
Від заявників протягом травня ц.р. зареєстровано 228 подяк на адресу органів виконавчої влади та працівників Центру за надані ними допомогу у вирішенні порушених питань та ґрунтовні роз’яснення і консультації.