Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у квітні 2017 року

У квітні 2017 року державною установою «Урядовий контактний центр» (Центр), яка забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, отримано 109 008 звернень, з них – 3 857 електронних, прийнятих через веб-сайт Центру (3 253) та Урядовий портал (604). На 61 781 звернення (56,7 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства стосовно порушених питань, а також необхідну довідкову інформацію. Решту звернень – 47 227 (43,3 %) після попереднього опрацювання надіслано відповідним органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України.

10 квітня 2017 року Центр відвідав Прем’єр-Міністр України В.Б. Гройсман та спілкувався з громадянами по телефону урядової «гарячої лінії», відповідав на їхні звернення. Глава Уряду поставив завдання здійснити модернізацію Урядового контактного центру, що має забезпечити підвищення ефективності його роботи, вдосконалення розгляду звернень громадян.

Дещо змінилася тематика порушених у зверненнях питань, виділились проблеми побутового обслуговування: комунального господарства  (8 333 звернення, або 17,6 %), будівництва та благоустрою (1 639, або 3,5%). Однак і надалі актуальними для людей залишаються питання соціального захисту населення (10 976, або 23,2 %), діяльності посадових і службових осіб (4 576, або 9,7 %), охорони здоров’я (3 205, або 6,8 %).

У розрахунку на 10 тисяч населення найактивніше зверталися (при середньому показнику по Україні 9,8 звернення) жителі м. Києва (25,1), Дніпропетровської (23,7), Херсонської (15,3), Харківської (15,2), Кіровоградської (13,6), Запорізької (12,3) та досить пасивно – Тернопільської (3,9) і Волинської (4,1) областей.

Від заявників отримано 406 подяк, адресованих посадовим особам органів влади та працівникам Центру, за сприяння у вирішенні порушених питань.