Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у березні 2017 року

У березні 2017 року державною установою «Урядовий контактний центр» (Центр) отримано 125 180 звернень, з них 4 068 електронних, прийнятих через веб-сайт Центру та Урядовий портал. На 71 907 звернень (57,4 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства з порушених питань, а також необхідну довідкову інформацію. Решту звернень після попереднього опрацювання надіслано відповідно до компетенції органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України.

На розгляд органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано 53 273 звернення (42,6 % від отриманих). Переважно у них порушувалися питання: соціального захисту населення (15 160 звернень, або 28,5 %), комунального господарства  (8 390, або 15,7 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції (5 049, або 9,5 %), оплати праці (2 182, або 4,1%), діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (2 139, або 4,0%),  пенсійного забезпечення
(1 736, або 3,3 %).

Найчастіше, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 11,3 звернення) жителі м. Києва (28,5), Дніпропетровської (22,4), Харківської (18,0), Херсонської (16,4), Запорізької (15,3), Кіровоградської (14,1), найменше – Тернопільської (4,6) та Волинської (5,1) областей.

Від громадян зареєстровано 406 подяк, адресованих посадовим особам органів влади та працівникам Центру, за сприяння у вирішенні порушених питань.