У березні 2016 року надійшло 192 179 дзвінків, зареєстровано 156 048 звернень (на 18 % більше, ніж у березні минулого року), у тому числі 2 901 електронних, отриманих через Урядовий портал та веб-сайт Центру. На порушені у 86 816 зверненнях питання (55,6 %від отриманих), що не потребували опрацювання органами виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та необхідні довідкові відомості.
Із загального числа зареєстрованих звернень – 69 232 (44,4 %) надіслано органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів для безпосереднього розгляду. Переважно в них порушено питання: соціального захисту населення – 29 210 (42,2 %), комунального господарства – 8 571 (12,4 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 5 050 (7,3 %), пенсійного забезпечення– 3 746 (5,4 %).
У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 15,4 звернення) жителі Херсонської (30,9), Дніпропетровської (27), Харківської (25,3), Кіровоградської (24,2), Луганської (19,6) областей.
Оцінюючи взаємодію органів виконавчої влади і Центру щодо реагування на викладені у зверненнях проблеми, заявники висловлювали подяки (519) за допомогу у вирішенні порушених питань.