Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у лютому 2018 року

У лютому 2018 року на урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), надійшло 91 218 звернень, у тому числі електронних – 4 440, отриманих через Урядовий портал (991) та веб-сайт Центру (3449). На питання, порушені у 39 354 зверненнях (43,1 % від отриманих), працівники Центру надали заявникам консультації, роз’яснення з питань законодавства та необхідну довідкову інформацію. Заяви, клопотання і скарги, що потребували предметного розгляду, надсилалися на розгляд відповідним органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів.

Органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України надіслано на розгляд 51 864 звернення (56,9 % загальної кількості зареєстрованих); у них переважали питання: соціального захисту населення – 11 594 (22,4 %), комунального господарства – 9 065 (17,5 %), пенсійного забезпечення – 5 212(10,0 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 517 (8,7 %), охорони здоров’я – 2 108 (4,1).

У сукупності питання соціального захисту, пенсійного забезпечення і житлово-комунального господарства становили половину усіх звернень, адресованих органам влади для розгляду.

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 10,9 звернення) жителі м. Києва (27,7), Дніпропетровської (24,0), Харківської (15,5), Херсонської (15,2) областей та найменше – Тернопільської (4,9), Луганської (4,9), Волинської (5,1) областей.

Упродовж місяця від громадян надійшло 388 подяк, адресованих посадовим особам органів державної влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.