У лютому 2017 року Урядовим контактним центром (далі – Центр), який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, здійснюючи приймання телефонних і електронних звернень, у тому числі через Урядовий портал, прийнято 135 539звернень, з них 4 201 електронне, що надійшли через веб-сайт Центру та Урядовий портал. У зверненнях переважали питання соціального спрямування, зокрема проблеми, пов’язані з наданням громадянам житлової субсидії.
На 73 513 звернень (54,2 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органів виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення щодо норм законодавства, а також необхідну довідкову інформацію. Решту звернень (62 026, або 45,8 % від загальної кількості) після попереднього опрацювання надіслано відповідно до компетенції органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України.
Найбільше звернень зареєстровано з проблем: соціального захисту населення – 24 459 (39,4 %), комунального господарства –
9 035 (14,6 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 884 (7,9 %), пенсійного забезпечення – 2 127 (3,4 %).
У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше надходили звернення (при середньому показнику по Україні 13,5) від жителів
м. Києва (27,8), Дніпропетровської (24,2), Херсонської (20,2), Харківської (19,8), Запорізької (16,6) та Чернівецької (16,6) областей; найменше – Тернопільської (5,2), Волинської (6,5), Рівненської (7,2) областей.
Від заявників отримано 317 подяк на адресу посадових осіб органів влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.