Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у лютому 2016 року

Протягом лютого 2016 року з усіх регіонів України та ізза її меж надійшли 311 853 дзвінки, що майже утричі більше порівняно з лютим 2015 року, зареєстровано 165 247 звернень (у тому числі електронних – 3 381, отриманих через Урядовий портал і веб-сайт Центру). За місяць на 90,8 тис.  звернень (55 %), що не потребували додаткового опрацювання в органах влади, фахівці Центру надали заявникам консультації, роз’яснення та необхідні довідкові відомості.

Із загального числа зареєстрованих звернень органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України надіслано для розгляду 74 479 (45 % від загальної кількості). Переважно у них були порушені питання: соціального захисту населення – 37 033 (49,7 %), комунального господарства – 8 021 (10,8 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 687 (6,3 %),пенсійного забезпечення – 2 673 (3,6 %).

Із розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 17,2 звернення) жителі Херсонської (37,8), Кіровоградської (28,7), Дніпропетровської (27,6), Харківської (26,2), Запорізької (22,3) областей.

Серед отриманих за місяць звернень, що надійшли на урядову «гарячу лінію», зареєстровано 404 подяки на адресу працівників органів виконавчої влади та Урядового контактного центру за сприяння у розв’язанні проблем громадян.