Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, які надійшли на урядову «гарячу лінію» у лютому 2015 року

За лютий 2015 року  по телефону та через Інтернет на урядову «гарячу лінію» звернулося 113 814 заявників з усіх регіонів України та із-за її меж. Зареєстровано 105 137 звернень, що удвічі більше порівняно з лютим 2014 року. Органам виконавчої влади надіслано на розгляд 35 тис. звернень. На 70,1 тис. звернень заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію.

Одними з найбільш актуальних у зверненнях були питання безпеки та обороноздатності країни, проведення антитерористичної операції (АТО). Заявники зверталися на урядову «гарячу лінію» з пропозиціями про підвищення рівня боєздатності українських військових формувань та належного речового, продовольчого та медичного забезпечення військовослужбовців.

На виконання рішень Уряду Центр інформує населення стосовно надання житлових субсидій та компенсацій додаткових витрат на оплату комунальних послуг в умовах підвищення цін і тарифів, вирішення актуальних питань пенсійного забезпечення, видачі щомісячної адресної допомоги вимушеним переселенцям.

Відповідно до доручення Прем’єр-міністра України від 25.02.2015 про проведення службового розслідування щодо діяльності посадових осіб Державної фіскальної служби на урядову «гарячу лінію» приймаються повідомлення щодо правопорушень у системі фіскальної служби, які оперативно надсилаються відповідним органам влади для перевірки викладених у них фактів у рамках зазначеного розслідування.

У цілому, як показує аналіз звернень, надісланих на розгляд органам виконавчої влади, заявників найбільше турбували проблеми:

соціального захисту – 26,0 % загальної кількості;

пенсійного забезпечення – 15,2 %;

комунального господарства – 9,9 %;

діяльності посадових, службових осіб, корупції – 6,2 %;

оплати праці – 4,3 %.

За місяць від громадян отримано 261 подяку на адресу центральних і місцевих органів виконавчої влади та працівників Центру за надану ними допомогу у вирішенні порушених питань.