Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «гаряча лінія» із соціальних питань

– «гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– «гаряча лінія» з питань енергозабезпечення «СТРУМ»

– «гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення, які надійшли на урядову «гарячу лінію» у січні 2015 року

За січень 2015 року по телефону та через Інтернет на урядову «гарячу лінію» звернулося 112 559 заявників з усіх регіонів України та із-за її меж. Зареєстровано 105 155 звернень, що удвічі більше, ніж за аналогічний період 2014 року. Органам виконавчої владинадісланона розгляд 32 701 звернення. На 72,5 тис. звернень заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію.

Зросло надходження звернень з проблем безпеки та обороноздатності держави, серед якихзначну частку становили питання призову на військову службу і матеріально-технічного забезпечення військових підрозділів, задіяних в антитерористичній операції (АТО).

На виконання рішень Уряду Центр інформує населення з питань надання компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг, житлових субсидій, вирішення актуальних проблем пенсійного забезпечення, видачі щомісячної адресної допомоги вимушеним переселенцям.

Як показує аналіз звернень, заявників найбільше турбували питання:

соціального захисту населення – 25,2 % загальної кількості;

пенсійного забезпечення – 17,5 %;

комунального господарства – 11,3 %;

діяльності посадових, службових осіб, протидії корупції – 5,9 %;

оплати праці –  5,4 %.

За місяць від громадян отримано 209 подяк на адресу центральних і місцевих органів виконавчої влади та працівників Центру за надану ними допомогу у вирішенні порушених питань.