За січень 2015 року по телефону та через Інтернет на урядову «гарячу лінію» звернулося 112 559 заявників з усіх регіонів України та із-за її меж. Зареєстровано 105 155 звернень, що удвічі більше, ніж за аналогічний період 2014 року. Органам виконавчої владинадісланона розгляд 32 701 звернення. На 72,5 тис. звернень заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, а також необхідну довідкову інформацію.
Зросло надходження звернень з проблем безпеки та обороноздатності держави, серед якихзначну частку становили питання призову на військову службу і матеріально-технічного забезпечення військових підрозділів, задіяних в антитерористичній операції (АТО).
На виконання рішень Уряду Центр інформує населення з питань надання компенсації додаткових витрат на оплату комунальних послуг, житлових субсидій, вирішення актуальних проблем пенсійного забезпечення, видачі щомісячної адресної допомоги вимушеним переселенцям.
Як показує аналіз звернень, заявників найбільше турбували питання:
соціального захисту населення – 25,2 % загальної кількості;
пенсійного забезпечення – 17,5 %;
комунального господарства – 11,3 %;
діяльності посадових, службових осіб, протидії корупції – 5,9 %;
оплати праці – 5,4 %.
За місяць від громадян отримано 209 подяк на адресу центральних і місцевих органів виконавчої влади та працівників Центру за надану ними допомогу у вирішенні порушених питань.