Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у І кварталі 2018 року

У І кварталі 2018 року на урядову «гарячу лінію» надійшло 304  031 звернення. Переважна частина їх (170 677) була надіслана на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України. На решту звернень, які не потребували розгляду в органах виконавчої влади – 133 354 (43,9 %), працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства, консультації та довідкову інформацію.

Найбільшу актуальність у зверненнях зберегли питання: соціального захисту населення (39 008), комунального господарства (29 463), пенсійного забезпечення (15 747), діяльності посадових і службових осіб (13 011), охорони здоров’я (6 769, збільшилось на 24,6 %), будівництва та благоустрою (6 541, збільшилось на 26,6 %), функціонування мереж зв’язку (5 780, збільшилось на 24,5 %), роботи органів юстиції (5 117, збільшилось на 13,8 %), оплати праці (3 696), транспортного обслуговування (3 381, збільшилось на 33,2 %).

За регіональним розподілом у розрахунку на 10 тис. населення (за середнього показника по Україні 35,9 звернення) у зверненнях переважали наступні питання: соціальний захист – Херсонська, Дніпропетровська, Кіровоградська області; комунальне господарство – м. Київ, Дніпропетровська та Харківська області; діяльність посадових і службових осіб – м. Київ, Дніпропетровська та Херсонська області; пенсійне забезпечення – Харківська, Дніпропетровська, Донецька області; охорона здоров’я – м. Київ, Дніпропетровська, Харківська області; будівництво і благоустрій – Київська та Дніпропетровська області; оплата праці – Дніпропетровська, Івано-Франківська області та м. Київ.

У проблематиці звернень, що надійшли на окрему «гарячу лінію» для підприємців 0 800 503 045,однією з основних тем були питання, пов’язані з відносинами у сфері оподаткування, перш за все у зв’язку зі змінами, внесеними до Податкового кодексу, що набули чинності з 1 січня 2018 року.

У цілому найбільш активно, у розрахунку на 10 тис. населення, зверталися жителі м. Києва (94,8), Дніпропетровської (75,8), Харківської (52,8), Херсонської (52,5), Київської (42,5) областей, найменш активно – Тернопільської (14,3) та Луганської (15,3) областей.

Від заявників отримано 1 245 подяк, адресованих посадовим особам органів державної влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні порушених питань (з них 703 – органам влади, 542 – працівникам Центру).