Перший етап медичної реформи – всеукраїнська кампанія «Обери свого лікаря» триває вже три місяці. І весь цей час спеціалісти Урядового контактного центру надають консультації, роз’яснення заявникам, що звертаються на урядову «гарячу лінію» з питань стосовно вибору лікаря.
З 1 липня медичні установи переходять на фінансування за новою моделлю. За інформацією Міністерства охорони здоров’я, Національна служба здоров’я України 5 червня завершила укладення договорів зі 149 медичними закладами первинної ланки, де працюють сімейні лікарі, терапевти і педіатри. Одним із найпоширеніших питань, які порушуються громадянами на урядовій «гарячій лінії», є список послуг, які надаються закладами первинної медичної допомоги з 1 липня 2018 року.
Саме на цю тему 27 червня 2018 року в Урядовому контактному центрі було організовано спільно з Національною службою здоров’я України навчальний семінар. У семінарі взяли участь Голова Національної служби здоров’я України Олег Петренко, радник Міністра охорони здоров’я України та голови Національної служби здоров’я України Оксана Мовчан, радник із комунікаційних питань Національної служби здоров’я України Анна Цяцько, начальник відділу договорів Національної служби здоров’я України Наталя Кришталь та працівники Урядового контактного центру.
Очільник Національної служби здоров’я України Олег Петренко надав роз’яснення щодо порядку надання первинної медичної допомоги, порядку укладення декларацій, переліку найбільш поширених питань функціонування електронної системи e-health, гарантованого пакета медичних послуг. Представники Національної служби здоров’я України також відповіли на проблемні питання, з якими стикаються громадяни в процесі вибору лікаря. Найбільш типові з них: чи правомірна відмова в укладенні декларації при зверненні до медзакладів не за місцем своєї реєстрації; лікар повідомив, що не може укласти декларацію, оскільки вже набрав оптимальну кількість пацієнтів; чи правомірна вимога працівників медичних закладів за власний кошт робити копії документів, які посвідчують особу, а також надавати папір, канцелярські файли тощо.
Підсумовуючи результати навчального семінару, виконуючий обов’язки директора Урядового контактного центру Олена Антоненко зазначила, що Центр і надалі братиме активну участь у наданні консультацій громадянам, які звертаються на урядову «гарячу лінію» під час фактичного перебігу медичної реформи.
Під час навчального семінару