28 вересня 2018 року в Урядовому контактному центрі пройшли стажування працівники відділу приймання та обробки інформації Сall-центру Державної служби України з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів.
Основним завданням стажування був розгляд питань приймання та ведення розмови по телефону із громадянами, що звертаються на нещодавно створену «гарячу» телефонну лінію Держпродспоживслужби. Під час проведення стажування працівники Служби ознайомилися з організаційними питаннями роботи «гарячої» телефонної лінії на прикладі урядової «гарячої лінії».
Окрему увагу присутніх було акцентовано на нормах Закону України «Про звернення громадян», зокрема щодо вимог до звернень, термінів їх розгляду, відповідальності громадян за подання звернень протиправного характеру тощо. Також начальником відділу кадрів, навчання та методичного забезпечення Урядового контактного центру Ольгою Данкевич були надані рекомендації щодо методики спілкування із активними заявниками, що перебувають у стані емоційного збудження.
За результатами стажування працівники Call-центру закріпили теоретичні поняття, що застосовуються під час спілкування з громадянами, які звертаються на телефонні «гарячі лінії» органів виконавчої влади. Учасники заходу домовились про подальшу співпрацю з метою підвищення ефективності роботи з об’єктивного та вчасного розгляду звернень громадян згідно з вимогами законодавства України.
Під час стажування в Урядовому контактному центрі