Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” консультування та забезпечення зворотного зв’язку для осіб з інвалідністю

– “Гаряча лінія” державної митної служби України
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Субсидії
Як відбувається оплата комунальних платежів у готівковій та безготівковій формі?

Відповідно до пункту 5 та пункту 18 Положення про порядок призначення житлових субсидій, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 1995 № 848 (зі змінами, внесеними згідно з постановою Кабінету Міністрів України № 62 від 06.02.2019 – застосовується з 1 лютого 2019 року).

Громадяни, які отримали житлову субсидію готівкою, мають САМОСТІЙНО КОНТРОЛЮВАТИ своє споживання житлово-комунальних послуг і своєчасну сплату у повному обсязі (а не розмір обов’язкового платежу, як було раніше) підприємствам – надавачам послуг рахунків за них.

Громадяни, яким житлова субсидія надається у безготівковій грошовій формі, зобов’язані щомісяця сплачувати вартість фактично спожитої послуги з урахуванням суми, перерахованої управителям, об’єднанням, виконавцям комунальних послуг житлової субсидії. Для цього, щомісяця надавачі комунальних послуг для Ощадбанку формуватимуть он-лайн платіжку субсидіанта. Банк згідно з наданою інформацією перераховуватиме їм субсидію. Сума, яку одержувач субсидії має сплатити за житлово-комунальні послуги самостійно, буде зазначена в смс – повідомленні Ощадбанку.

Для субсидіантів будуть створені ПЕРСОНАЛЬНІ КАБІНЕТИ, де можна буде відслідкувати інформацію про розмір нарахованої допомоги, перелік комунальних послуг, які сплачені за рахунок субсидії, залишок коштів.

Додаткові консультації можна буде отримати у контакт-центрі Ощадбанку за тел.: 0 800 210 800.