Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців нової державної служби

– “Гаряча лінія” для підприємців

– “Гаряча лінія” з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– “Гаряча лінія” державної митної служби України

– “Гаряча лінія” для консультації людей з інвалідністю
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Внутрішньо переміщені особи (ВПО)
Контроль за проведенням соціальних виплат ВПО

Відповідно до постанови КМУ від 13.09.2017 № 689 між Мінсоцполітики та ПАТ„Державний ощадний банк України” укладено угоду про обмін і передачу інформації стосовно внутрішньо переміщених осіб, які пройшли фізичну ідентифікацію в ПАТ „Ощадбанк”.

Відповідно до укладеної угоди ПАТ „Ощадбанк” забезпечує надання Мінсоцполітики інформації про одержувачів соціальних виплат, які пройшли фізичну ідентифікацію, та дату її проведення, яка вноситься до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Контроль за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам здійснюють структурні підрозділи з питань соціального захисту населення шляхом відвідування не рідше ніж одного разу на шість місяців фактичного місця проживання / перебування внутрішньо переміщеної особи, про що складається акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Якщо в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб є інформація щодо проходження особою фізичної ідентифікації в ПАТ „Ощадбанк”, чергова перевірка внутрішньо переміщених осіб у відповідному періоді не проводиться.