Урядовий контактний центр

Урядова "гаряча лінія"
– Урядова «Гаряча лінія» для дзвінків із-за кордону (оплата за тарифами відповідного оператора зв’язку)

– «Гаряча лінія» з питань Міністерства оборони України

– «Гаряча лінія» із соціальних питань

– «Гаряча лінія» з питань протидії торгівлі людьми та домашньому насильству

– лінія довіри РНБО з питань контрабанди та корупції на митниці

– «Гаряча лінія» з питань освіти для мешканців тимчасово окупованих територій

– «Гаряча лінія» Міндовкілля на зв’язку з питань захисту довкілля та природних ресурсів України

– «Гаряча лінія» з питань безпеки дітей в Інтернеті
Гаряча лінія для громадян з порушенням слуху:

Зателефонувати зараз
Урядова “гаряча лінія” 1545(webcall)
Пн-Чт 9:00 – 18:00, Пт 9:00 – 16:45

Пошук
Контроль за проведенням соціальних виплат ВПО

Відповідно до постанови КМУ від 13.09.2017 № 689 між Мінсоцполітики та ПАТ„Державний ощадний банк України” укладено угоду про обмін і передачу інформації стосовно внутрішньо переміщених осіб, які пройшли фізичну ідентифікацію в ПАТ „Ощадбанк”.

Відповідно до укладеної угоди ПАТ „Ощадбанк” забезпечує надання Мінсоцполітики інформації про одержувачів соціальних виплат, які пройшли фізичну ідентифікацію, та дату її проведення, яка вноситься до Єдиної інформаційної бази даних про внутрішньо переміщених осіб.

Контроль за проведенням соціальних виплат внутрішньо переміщеним особам здійснюють структурні підрозділи з питань соціального захисту населення шляхом відвідування не рідше ніж одного разу на шість місяців фактичного місця проживання / перебування внутрішньо переміщеної особи, про що складається акт обстеження матеріально-побутових умов сім’ї.

Якщо в Єдиній інформаційній базі даних про внутрішньо переміщених осіб є інформація щодо проходження особою фізичної ідентифікації в ПАТ „Ощадбанк”, чергова перевірка внутрішньо переміщених осіб у відповідному періоді не проводиться.