Урядова “гаряча лінія” для дзвінків із-за кордону

“Гаряча лінія” для кандидатів на посади фахівців з питань реформ

“Гаряча лінія” для підприємців
Гаряча Skype-лінія для громадян з порушенням слуху:
Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Єдиний веб-портал органів виконавчої влади України та веб-сайт Урядового контактного центру у листопаді 2018 року

Урядовим контактним центром, який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії», прийнято 114 618 звернень, що надійшли за допомогою телефонного зв’язку (107 655) та через Інтернет (6 963). На 39 909 звернень працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства і довідкову інформацію. Більшість звернень (65,2 %) надіслана на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів.

Пріоритетними у зверненнях залишаються питання соціального спрямування, надання та оплати житлово-комунальних послуг. Зберігає актуальність проблема відмови громадянам у наданні житлової субсидії та зволікання з розглядом документів для її оформлення. Неналежна робота комунальних підприємств, місцевих органів влади спричиняла невдоволення громадян невчасним підключенням опалення об’єктів соціальної сфери та житлового фонду. Люди продовжують висловлювати незгоду з високими житлово-комунальними тарифами, які, на їхнє переконання, є необґрунтованими і несправедливими.

Майже половина звернень, що потребували невідкладного реагування органів влади (222), викликана відсутністю опалення у дошкільних і загальноосвітніх навчальних закладах, лікарнях і житлових будинках. Більше третини невідкладних звернень спричинені проблемами у сфері охорони здоров’я, переважно незабезпеченням хворих на тяжкі захворювання медичними препаратами на пільгових умовах.

У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів (74 709), порушувалися питання: соціального захисту населення (26 653, або 35,7 %), комунального господарства (20 772, або 27,8 %), пенсійного забезпечення (4 203, або 5,6 %), діяльності посадових, службових осіб (3 254, або 4,4 %), охорони здоров’я (2 096, або 2,8 %), дотримання законності, громадського порядку та протидії злочинності (1 546, або 2,1%) та інші.

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 15,7 звернення) жителі м. Києва (44,3), Дніпропетровської (35,7), Херсонської (23,2), Харківської (23,0), Запорізької (20,1) областей та найменше – Закарпатської (5,6), Волинської (7,1), Тернопільської (7,1) областей.

За сприяння у вирішенні порушених питань заявники висловили 224 подяки. Зокрема, надійшли подяки за сприяння: в підключенні централізованого опалення у закладах соціальної сфери та багатоквартирних будинках м. Херсона; у розвитку благоустрою м. Кропивницького; забезпеченні належного обладнання та функціонування центрів первинної медико-санітарної допомоги м. Запоріжжя тощо.