повернутися в попередній розділ

Про Центр

  • 27 травня 2009 року з метою забезпечення оперативного реагування органів виконавчої влади на звернення громадян, підприємств, установ та організацій, суб'єктів підприємницької діяльності, органів місцевого самоврядування та їх взаємодії під час розгляду таких звернень Уряд створив державну установу "Соціальний контактний центр" (розпорядження Кабінету Міністрів України від 27 травня 2009 р. № 579-р). Центр підпорядковувався Міністерству праці та соціальної політики України.
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898 (із змінами, внесеними постановами Уряду від 28 липня 2010 р. №636, від 7 серпня 2013 р. № 577, від 26 листопада 2014 р. № 677, від 11 лютого 2016 р. № 82) затверджено Порядок взаємодії органів виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів України та державної установи “Урядовий контактний центр” із забезпечення оперативного реагування на звернення, які надходять на урядову “гарячу лінію”, Єдиний веб-портал органів виконавчої влади та Урядову телефонну довідку.
  • 19 липня 2010 р. (розпорядження Кабінету Міністрів України від 19 липня 2010 р. № 1456) відбулася передача державної установи «Соціальний контактний центр» до сфери управління Господарсько-фінансового департаменту Секретаріату Кабінету Міністрів України.
  • 28 липня 2010 р. (розпорядження Кабінету Міністрів України від 28 липня 2010 р. № 1552)  державну установу «Соціальний контактний центр» перейменовано на державну установу «Урядовий контактний центр». 
  • Розпорядженням Уряду від 9 червня 2011 р. № 589 схвалено Концепцію створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, якою передбачено, зокрема, створення республіканського в Автономній Республіці Крим, обласних, міських у містах Києві та Севастополі контактних центрів і забезпечення їх взаємодії з Урядовим контактним центром.
  • Постановою Кабінету Міністрів України від 18 січня 2012 р. № 21 (із змінами, внесеними постановою Уряду від 11 лютого
    2016 р. № 82) затверджено Положення про Національну систему опрацювання звернень до органів виконавчої влади та Типове положення про контактний центр Автономної Республіки Крим, області, мм. Києва і Севастополя. Зазначеним Положенням визначено, що координація діяльності, методичне забезпечення  контактних центрів, підготовка і ведення інформаційно-пошукового довідника автоматизованої інформаційної бази звернень та інші завдання покладаються на Урядовий контактний центр.
  • Відповідно до законодавства України щодо вдосконалення регулювання питань користування гуртожитками, їх утримання та забезпечення прав громадян, які мешкають у гуртожитках, у червні 2012 року на базі Урядового контактного центру організовано роботу  спеціалізованої «гарячої лінії» з питань забезпечення реалізації житлових прав мешканців гуртожитків    (лист Секретаріату Кабінету Міністрів України від 14 червня 2012 р. № 7605/0/2-12).  
  • Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 20 березня 2013 р. № 148-р внесено зміни до Концепції створення Національної системи опрацювання звернень до органів виконавчої влади, схваленої розпорядженням Кабінету Міністрів України від 9 червня 2011 р. № 589 (Офіційний вісник України, 2011 p., № 47, ст. 1925), замінивши в абзаці другому розділу “Мета і строки реалізації Концепції” цифри “2012” цифрами “2013”.
  • З метою запровадження дієвого механізму зворотного зв'язку з громадськістю щодо повідомлень про виявлені факти корупційних правопорушень у регіонах на базі Урядового контактного центру у 2013 році організовано спеціалізовану "гарячу лінію" для звернень громадян з  питань корупційних діянь у центральних і місцевих органах виконавчої влади, державних і комунальних установах.

  • Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 24 липня 2013 р.
    № 614-р схвалено Концепцію Державної цільової програми створення та функціонування інформаційної системи надання адміністративних послуг на період до 2017 року», якою, зокрема передбачено створення та забезпечення функціонування цілодобової Урядової телефонної довідки про адміністративні послуги на базі державної установи «Урядовий контактний центр» за окремим багатоканальним телефонним номером.            
  • Розширено можливості для розв’язання проблем, з якими стикаються наші громадяни за межами країни, з вересня 2013 року для приймання звернень на урядову «гарячу лінію» від громадян України, які перебувають за кордоном, створено новий окремий багатоканальний номер  (+38 044) 284-19-15.
  • Відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 11 червня 2014 р. № 588 на базі Урядового контактного центру запроваджено спеціалізовану «гарячу лінію» з питань інформування громадян України, які переміщуються з тимчасово окупованої території та районів проведення антитерористичної операції.
  • Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 грудня 2015 р. № 1269-р схвалено Концепцію створення на базі Урядового контактного центру Національного контактного центру та забезпечення його функціонування.
  • Відповідно до доручень Міністра Кабінету Міністрів України від 3 та 8 грудня 2015 року запроваджено роботу спеціалізованої «гарячої лінії» з питань допомоги учасникам та постраждалим під час Революції Гідності.
  • Розпорядженням Кабінету Міністрів України від 2 березня 2016 р. № 182-р затверджено план заходів щодо реалізації Концепції створення Національного контактного центру, головним результатом якого має стати підвищення рівня довіри населення до дій Уряду та отримання громадянами додаткового механізму для оперативного вирішення проблемних питань.
  • З 11 травня 2016 року Урядовий контактний центр відкрив «гарячу лінію» для підприємців за окремим телефоном
    0-800-503-045 для подання скарг щодо зловживань чи корупційних дій органів державної влади, а також пропозицій стосовно заходів Уряду з питань покращення умов ведення бізнесу.
  • З ініціативи Урядового контактного центру, для дзвінків на урядову «гарячу лінію» з 26 липня 2016 року запроваджено скорочений номер 1545 на загальнодержавному рівні. Дзвінки на урядову «гарячу лінію» 1545 з мережі фіксованого зв’язку Укртелекому, телефонів мобільних операторів Київстар, Vodafone Україна, Лайфселл для заявників безкоштовні. 
  • З метою реалізації законодавства щодо підвищення з 1 січня 2017 року мінімальної заробітної плати громадяни можуть звертатися на урядову «гарячу лінію» з проблемних питань, повідомляти про випадки порушень трудового законодавства, пов’язані з підвищенням мінімальної зарплати.