Семінар в Урядовому контактному центрі за участю представників Міністерства внутрішніх справ

16 листопада 2018 року в Урядовому контактному центрі відбувся семінар на тему «Питання обміну досвідом щодо розгляду звернень, які надходять на урядову «гарячу лінію», а також шляхів удосконалення законодавства про звернення громадян» за участю представників Міністерства внутрішніх справ України.

На семінарі, у тому числі, було обговорено низку питань, що виникають під час приймання і розгляду звернень громадян на урядову «гарячу лінію». Начальник Управління документування службової діяльності МВС Сергій Бачинський та його колега - начальник відділу Департаменту режимно-секретного та документального забезпечення Володимир Шурубура надавали роз’яснення на заздалегідь підготовлені працівниками Центру питання, що стосуються компетенції МВС. Зокрема: які питання, пов’язані з проведенням Операції об’єднаних сил, можуть бути розглянуті МВС; повноваження міністерства стосовно розгляду звернень, що стосуються діяльності ДП «Інформресурс»; надання роз’яснень щодо застосування правил дорожнього руху; функціонування єдиної інформаційно-телекомунікаційної системи МВС у розрізі питань: внесення даних до системи (хто має право вносити інформацію), доступу до інформації (хто має доступ до перегляду інформації), надання інформаційних послуг (куди звертатись для отримання витягу, довідки про несудимість та інше) тощо.

На заході також порушувалися питання стосовно більш якісного налагодження взаємодії Міністерства внутрішніх справ та Урядового контактного центру відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 р. № 898. Начальник відділу кадрів, навчання та методичного забезпечення Урядового контактного центру Ольга Данкевич відзначила, що у багатьох органів виконавчої влади однакові проблеми стосовно розгляду звернень на урядову «гарячу лінію», надання консультацій та довідкової інформації заявникам, що звертаються на телефонні «гарячі лінії», а також довідкові телефонні служби ОВВ, тому підхід до їх вирішення повинен бути комплексним.

У зв’язку з цим актуальним є удосконалення законодавства про звернення громадян, робота над яким проводиться Урядовим контактним центром з урахуванням пропозицій контактних центрів та органів виконавчої влади.

Під час навчання