Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у червні 2018 року

У червні 2018 року на урядовій «гарячій лінії», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), зареєстровано 99 148 звернень, у тому числі електронних – 4 650, отриманих через Урядовий портал (1 072) та веб-сайт Центру (3 578). Працівники Центру надали 48 189 заявникам з питань, порушених у зверненнях, консультації, роз’яснення положень законодавства та необхідну довідкову інформацію (48,6 % від прийнятих звернень).

У зверненнях, надісланих на розгляд органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів (50 959, або 51,4 % від загальної кількості), порушувалися питання: соціального захисту населення (10 789, або 21,2 %), комунального господарства (9 338, або 18,3 %), пенсійного забезпечення (4 479, або 8,8 %), діяльності посадових, службових осіб (3 248, або 6,4 %), будівництва та благоустрою (2 413, або 4,7%), охорони здоров’я  (2 203, або 4,3 %) та інші.

Загалом головною темою звернень щодо соціального захисту населення були питання, пов’язані з оновленими умовами оформлення житлових субсидій. Центр продовжував консультаційно-роз’яснювальну роботу щодо змін у порядку їх надання.

Серед звернень з питань комунального господарства ключове місце посідають скарги щодо відсутності або надання неякісних житлово-комунальних послуг; а також невдоволення високими  тарифами та нарахованими сумами зі сплати житлово-комунальних послуг.

Громадяни продовжували потребувати роз’яснень щодо процедури вибору та підписання декларації з лікарем, який надає первинну медичну допомогу.

І надалі у зверненнях на «гарячу лінію» для підприємців 0 800 503 045 актуальними залишаються питання сфери оподаткування.

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше зверталися (при середньому показнику по Україні 10,6 звернення) жителі м. Києва (30,2), Дніпропетровської (22,5), Херсонської (14,5), Харківської (14,1) областей та найменше – Закарпатської (4,1), Волинської (4,7), Тернопільської (4,9) областей.

Від громадян отримано 376 подяк, адресованих посадовим особам органів державної влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.