Урядовий контактний центр долучається до вступної кампанії

Залишилось зовсім мало часу до старту вступної кампанії - 2018 в Україні. З 2 липня розпочинається реєстрація електронних кабінетів абітурієнтів, а вже з   12 липня заклади вищої освіти України починають приймати від абітурієнтів документи для вступу в електронній та паперовій формі.

Напередодні – 22 червня 2018 року, в Урядовому контактному центрі відбувся навчальний семінар за участю державних експертів директорату вищої освіти і освіти дорослих Міністерства освіти і науки України, представників громадської організації «Фонд «Відкрита політика» для працівників Центру. Тема семінару: «Роз’яснення щодо вступної кампанії 2018. Поширені запитання-відповіді про вступ до вищих навчальних закладів у 2018 році».

У межах навчального семінару спеціалісти МОН надали роз’яснення з питань, що стосуються змін в Умовах прийому до закладів вищої освіти, пільг, що надаватимуться під час вступу до ВНЗ; на що мають звернути увагу вступники під час реєстрації електронних кабінетів та подання електронних заяв на вступ; на яких відкритих ресурсах будуть оприлюднюватися результати зарахування; які заходи здійснило МОН щодо вдосконалення процедур з організації проведення цьогорічного вступу та багато іншої корисної інформації. Також було поінформовано про роботу консультативних телефонів «Вступна кампанія 2018», зокрема: телефони (044) 287-89-29; (044) 481-47-62; (044) 481-47-69;(044) 287-82-130; 0 800 504 425 – безкоштовно та адресу прийому громадян: м. Київ, бул. Шевченка, 16, к. 117.

На урядову «гарячу лінію», роботу якої забезпечує Урядовий контактний центр, надходить чимало звернень, що стосуються питань прийому абітурієнтів до закладів вищої освіти. Весь цей комплекс питань вимагає від працівників Центру, які надають консультації безпосередньо громадянам по телефону 1545, знання нормативно-правових актів. Допомагають у цьому семінарські заняття, які сприяють фаховому зростанню працівників Центру.

Учасники навчального семінару