Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у травні 2018 року

У травні 2018 року державною установою «Урядовий контактний центр» (Центр) забезпечено функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, приймання звернень заявників за допомогою засобів телефонного, Skype-зв’язку (для громадян з порушенням слуху), а також електронних звернень через веб-сайт Центру та Урядовий портал. За місяць зареєстровано 106 816 звернень (на 13,3 % більше, ніж у квітні), у тому числі 4 574 – електронні. На 52 755 звернень (49,4 % від загального числа), що не потребували розгляду органів виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства та необхідну довідкову інформацію.

Органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів надіслано на розгляд 54 061 звернення (50,6 % від загальної кількості). Збільшилася частка звернень соціального спрямування: соціального захисту населення – (10 888, або 20,1 %), пенсійного забезпечення 6 200 (11,5 %), охорони здоров’я – 2 349 (4,3 %).Актуальними залишаються питання: комунального господарства – 8 778 (16,2 %), діяльності посадових, службових осіб – 3 461 (6,4 %), будівництва та благоустрою 2 468 (4,6%).

Як показує аналіз звернень, серед громадян-отримувачів житлової субсидії підвищується інтерес у зв’язку із запровадженням з 1 травняц. р. нововведень у порядок її призначення.

Проведення заходів щодо реалізації медичної реформи, перебіг кампанії з вибору лікаря первинної медичної допомоги засвідчують потребу заявників у дотриманні на практиці їх права на вільний вибір лікаря, який надає первинну медичну допомогу.

У зверненнях суб’єктів господарювання на «гарячу лінію» для підприємців 0 800 503 045 неодноразово порушувалися питання щодо застосування нових порядків зупинення реєстрації податкових накладних та/або розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, удосконалення митного контролю і оформлення товарів, врегулювання відносин між підприємцями та енергопостачальними компаніями.

Найбільш активно у розрахунку на 10 тисяч населення зверталися (середній показник по Україні – 11,2 звернення) жителі м.Києва (29,2), Дніпропетровської (24,5), Харківської (15,7), Херсонської (14,8), Запорізької (13,5), Кіровоградської (13,5): найменше – Волинської (4,2) і Тернопільської (4,6) областей.

Заявниками висловлено 389 подяк на адресу посадових осіб органів державної влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.