Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у квітні 2018 року

У квітні 2018 року державною установою «Урядовий контактний центр» (Центр), яка забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, отримано 92 551 звернення, з них – 4 638 електронних, прийнятих через Урядовий портал (889) та веб-сайт Центру (3 749). На 42 542 звернення (46,0 % від загальної кількості), що не потребували розгляду органами виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства щодо порушених питань, а також необхідну довідкову інформацію.

Органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України надіслано на розгляд 50 009 звернень(54,0 % від загальної кількості). У тематичній структурі звернень актуалізувалися проблеми, пов’язані з: комунальним господарством (8 865, або 17,7 %), будівництвом та благоустроєм (2 611, або 5,2%). Надалі актуальними залишаються питання соціального захисту населення (8 230, або 16,5 %), пенсійного забезпечення (4 592, або 9,2 %), діяльності посадових і службових осіб (3 056, або 6,1 %), охорони здоров’я (2 697, або 5,4 %).

У зв’язку із запровадженням з квітня ц. р. кампанії з вибору лікаря первинної медичної допомоги громадяни активно зверталися за роз’ясненнями щодо порядку укладення відповідних декларацій з лікарями.

Звернення, що надійшли на «гарячу лінію» для підприємців 0 800 503 045, свідчать, що найбільш актуальними для цієї категорії заявників залишаються податкові питання.

За допомогою окремої «гарячої лінії» для кандидатів на посади фахівців з питань реформ» та особистого кабінету сайту www.career.gov.ua продовжується  надання зацікавленим громадянам фахових консультацій з питань працевлаштування на посади з питань реформ у центральних органах виконавчої влади і Секретаріаті Кабінету Міністрів.

У розрахунку на 10 тисяч населення найактивніше зверталися (при середньому показнику по Україні 10,5 звернення) жителі м. Києва (29,8), Дніпропетровської (23,7), Херсонської (15,4), Харківської (13,9), Миколаївської (12,7), Кіровоградської (12,1) областей; найменше  – з Тернопільської (4,2) і Закарпатської (4,4) областей.

Від громадян отримано 403 подяки, адресованих посадовим особам органів виконавчої влади та працівникам Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.