Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію» у листопаді 2017 року

Протягом листопада 2017 року Урядовим контактним центром (Центр), який забезпечує функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, прийнято 123 198 звернень (з них – 6 690 електронних, у тому числі отриманих через Урядовий портал). На 46 417 звернень (37,7 %), які не потребували розгляду в органах виконавчої влади, працівники Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства і довідкову інформацію. Решта звернень (76 781) була надіслана на розгляд відповідно до компетенції органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Пріоритетними у зверненнях громадян залишаються питання соціального спрямування, посилення їх соціальної захищеності, дотримання конституційних прав громадян, законності та боротьби з корупцією.

З числа зареєстрованих звернень – 76 781 (62,3 %) надіслано на розгляд органам виконавчої влади, Секретаріату Кабінету Міністрів. У них переважно порушено питання: соціального захисту населення (33 392), пенсійного забезпечення (15 622), комунального господарства (18 007), діяльності органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування (6 004), діяльності посадових і службових осіб, корупції (5 692),  міграції, громадянства, паспортизації (2 749),  охорони здоров’я (2 508), оплати праці (1 576).

Найбільш активно, у розрахунку на 10 тисяч населення, зверталися (при середньому показнику по Україні 16,2 звернення) жителі м. Києва (40,6), Дніпропетровської (35,4), Харківської (25,0), Херсонської (24,3), Запорізької (19,3), Кіровоградської (19,1) областей та найменше – Тернопільської (7,0), Волинської (7,4), Закарпатської (7,8) областей.

Від заявників отримано 343 подяки на адресу посадових осіб органів влади та працівників Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.

 

_____________________