Робоча зустріч в Урядовому контактному центрі

21 лютого 2017 року в Урядовому контактному центрі з робочим візитом перебували Голова правління Пенсійного фонду України Олексій Зарудний, Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій Микола Чечоткін, які є частими гостями Центру та добре ознайомлені з роботою урядової «гарячої лінії». Голова Національного агентства з питань запобігання корупції Наталія Корчак вперше відвідала Урядовий контактний центр. Директор установи Валерій Плохій докладно ознайомив гостю з системою приймання звернень на урядову «гарячу лінію», попереднього їх опрацювання фахівцями Центру і надсилання за належністю відповідним органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Посадовців поінформовано про стан розгляду звернень органами виконавчої влади та проблеми, з якими громадяни звертаються на урядову «гарячу лінію». В операторському залі Центру вони мали можливість почути запитання, з якими звертаються громадяни на урядову «гарячу лінію» 1545.

Олексій Зарудний, Микола Чечоткін та Наталія Корчак взяли участь у телевізійній програмі «Уряд на зв’язку з громадянами» та радіопрограмі «Під контролем». Темами теле- та радіопрограми стали найактуальніші питання, що обговорюють у суспільстві: пенсійне забезпечення, боротьба з корупцією, безпека життєдіяльності. Так, Олексй Зарудний надав роз’яснення щодо  завдань пенсійної реформи, запровадження двох рівнів загальнообов’язкового державного пенсійного страхування: солідарної і накопичувальної системи, зробивши акцент на тому, що світова практика визнає таке поєднання  оптимальним, оскільки забезпечує соціальні гарантії та фінансову стабільність пенсійної системи. Він наголосив на тому, що пріоритетним завданням Фонду є наближення послуг до місця проживання людей, що особливо актуально в умовах проведення адміністративної реформи: утворення нових адміністративно-територіальних одиниць – територіальних громад.

Голова Державної служби України з надзвичайних ситуацій Микола Чечоткін відповідав на звернення громадян щодо роботи Служби у складних погодних умовах, забезпечення працівників пожежно-рятувальних підрозділів технічними засобами та спецодягом. Керівник відомства розповів про основні складові Стратегії реформування Державної служби надзвичайних ситуацій, затвердженої Урядом у січні поточного року: перехід від системи державного нагляду у сфері пожежної та техногенної безпеки до системи запобігання виникненню надзвичайних ситуацій та профілактики пожеж, нарощування матеріально-технічної бази сил цивільного захисту та їх технічного переоснащення сучасною технікою.

Питання електронного декларування, роботи Єдиного державного реєстру декларації осіб також потребують роз’яснень. На звернення громадян із цієї тематики надавала відповіді Наталія Корчак. Зокрема, вона наголосила на тому, що основним завданням Агентства є попередити та виявити корупцію. Погодження антикорупційних програм державних органів, органів місцевого самоврядування, розробка типової антикорупційної програми юридичної особи – про ці та інші аспекти роботи відомства розповіла його керівник.  

З роботою фахівців урядової «гарячої лінії» знайомить Голову Національного агентства з питань запобігання корупції Наталію Корчак директор Урядового контактного центру Валерій Плохій

Олексій Зарудний відповідає на звернення громадян в операторському залі Урядового контактного центру

Микола Чечоткін взяв участь у телепрограмі «Уряд на зв’язку з громадянами»