На звернення громадян відповідали керівники органів виконавчої влади

14 лютого 2017 року в Урядовому  контактному  центрі  побували перший заступник Голови Державної фіскальної служби Сергій Білан та заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Едуард Кругляк.

Посадовці ознайомилися з роботою урядової «гарячої лінії», яку забезпечує Центр, системою приймання звернень за єдиним телефонним номером 1545 та через веб-сайт Урядового контактного центру.

Директор Центру Валерій Плохій поінформував керівників органів виконавчої влади про найбільш актуальні питання, з якими зверталися громадяни на урядову «гарячу лінію» з початку поточного року. У проблематиці звернень переважали питання, пов’язані з комунальним господарством, житловою політикою, діяльністю податкових органів,  взаємовідносинами з роботодавцями.

Сергій Білан та Едуард Кругляк взяли участь у телевізійній програмі  «Уряд на зв’язку з громадянами» та радіопрограмі «Під контролем». Відповідаючи на звернення громадян, Сергій Білан надав роз’яснення щодо порядку державної реєстрації фізичних осіб-підприємців, затвердженого відповідним наказом Міністерства юстиції, розробки програми для ресстрації ФОП через мобільний телефон. Перший заступник Голови Державної фіскальної служби акцентував увагу на тому, що робота податкової міліції перебудовується від силових методів до аналітичних. За його словами, протягом минулого року економічний ефект від роботи оперативних підрозділів ДФС склав 11,1 млрд. грн. Про відсутність тиску на підприємців з боку податкових органів свідчить той факт, що більше 60% з цієї суми підприємцями сплачено добровільно.  

Питання оплати комунальних платежів, зокрема нарахування оплати за централізоване опалення в багатоповерховому будинку за умов відсутності лічильника, механізму  нарахування оплати за місця загального користування споживачами також потребують роз’яснень. На звернення громадян цієї тематики відповідав заступник Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Едуард Кругляк. Також він надав роз’яснення щодо житлових програм, зокрема для внутрішньо переміщених осіб, пільгового кредитування на придбання житла молодим сім’ям; державної програми з енергоефективності; проблем утилізації відходів та переробки сміття.  

Звертаючись на урядову «гарячу лінію», люди розраховують на реальну допомогу органів влади у вирішенні життєво важливих для них питань. Для зміцнення довіри громадян до влади  необхідно забезпечити реальне вирішення соціально-економічних проблем, усунути будь-які чинники, що перешкоджають проведенню соціально орієнтованих реформ.

Перший заступник Голови Державної фіскальної служби Сергій Білан відповідає на дзвінок заявника на урядову «гарячу лінію»

Заступника Міністра регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства Едуарда Кругляка знайомить з роботою фахівців урядової «гарячої лінії» директор Центру Валерій Плохій