Інформація про звернення до органів виконавчої влади, що надійшли на урядову «гарячу лінію», Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру у січні 2017 року

У січні 2017 року на урядову «гарячу лінію», функціонування якої забезпечує Урядовий контактний центр (Центр), прийнято 142 535 звернень, у тому числі 4 486 електронних, отриманих через веб-сайт Центру – 3 636 та Урядовий портал – 850. На 73 807 звернень (51,8 % від загального числа), що не потребували розгляду органів виконавчої влади, фахівці Центру надали заявникам роз’яснення норм законодавства та необхідну інформацію. Решта звернень після їх попереднього опрацювання надіслана за належністю відповідним органам виконавчої влади та Секретаріату Кабінету Міністрів України.

Як і в попередній період, у зверненнях, отриманих у січні, переважали питання соціального спрямування, передусім щодо надання житлової субсидії.

Під час відвідання Центру 13 січня ц. р. Прем’єр-міністром України особлива увага була приділена проблемі реалізації в країні законодавства щодо підвищення з 1 січня 2017 р. мінімальної заробітної плати до 3200 гривень. Глава Уряду особисто прийняв декілька звернень заявників на урядову «гарячу лінію», зокрема щодо порушень роботодавцями трудового законодавства, мотивованих підвищенням мінімальної заробітної плати.

З числа зареєстрованих – 68 728 звернень (48,2 %) було надіслано для розгляду органам виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України. У них переважали питання: соціального захисту населення – 32 844 (47,8 %), комунального господарства – 9 508 (13,8 %), діяльності посадових, службових осіб, корупції – 4 099 (6,0 %), пенсійного забезпечення – 2 487 (3,6 %). 

У розрахунку на 10 тисяч населення найчастіше надходили звернення (при середньому показнику по Україні 15,1) від жителів Дніпропетровської (24,8), Херсонської (23,7), Харківської (22,3), Чернівецької (19,6), Кіровоградської (18,4) областей та м. Києва (29,6), найменше – Тернопільської (4,9), Волинської (5,7), Рівненської (7,1) областей.

З використанням зворотного зв’язку із заявниками та виконавцями Центр проводив постійний моніторинг розгляду звернень, насамперед невідкладного характеру, половина з яких була спричинена проблемами у сфері охорони здоров’я. Завдяки оперативній взаємодії з органами виконавчої влади було надано необхідну допомогу заявникам, які потребували визволення із снігових заметів під час надзвичайної ситуації, що склалася у перші дні місяця на автомобільних шляхах ряду областей.

Протягом січня надійшло 287 подяк наадресу органів влади та колективу Центру за сприяння у вирішенні порушених питань.