Інформація про звернення, що надійшли на урядову «гарячу лінію», через Урядовий портал та веб-сайт Урядового контактного центру в 2016 році

У 2016 році державна установа «Урядовий контактний центр», забезпечуючи цілодобове функціонування урядової «гарячої лінії» та веб-сайту Центру, здійснювала приймання телефонних та електронних звернень, у тому числі зареєстрованих через Урядовий портал, їх попереднє опрацювання і оперативне надсилання для розгляду органами виконавчої влади і Секретаріату Кабінету Міністрів України. Фактичні результати опрацювання звернень, що потребували особливої уваги, з’ясовувалися під час зворотного зв’язку із заявниками та виконавцями.

За минулий рік з усіх регіонів України та із-за її меж отримано загалом 4 822 639 дзвінків, зареєстровано 1 764 184 звернення, що засвідчує тенденцію до збільшення їх надходження упродовж усіх років функціонування Урядового контактного центру та підтверджує важливе суспільне  значення ефективної роботи урядової «гарячої лінії».

З 1 листопада 2016 року запроваджено приймання звернень на урядову «гарячу лінію» за коротким багатоканальним безкоштовним телефонним номером 15-45 (замість 0 800 507 309).

За дорученням Прем’єр-міністра України на базі Центру створено окрему «гарячу лінію» для підприємців – 0800 503 045, на яку звертаються представники малого і середнього бізнесу з проблемних питань підприємництва.

Зростає роль інформаційно-консультаційної роботи Центру: на 988 180 звернень (56 % від загального числа отриманих) заявникам надано консультації та роз’яснення щодо норм законодавства, актуальних питань державної політики, довідкову інформацію, а також психологічну підтримку.

У 2016 році на урядову «гарячу лінію» прийнято найбільше за час існування Центру число звернень – 1 764 184, серед них 41812 електронних звернень, надходження яких постійно зростає з часу прийняття відповідних змін до Закону України «Про звернення громадян».

У тематичній структурі звернень пріоритетним є питання соціального захисту – 328 963 (42,4 % від загального числа надісланих для розгляду, проти 34,0 % у 2015р.). Актуальними були також питання: комунального господарства – 112 009 (14,4 %), діяльності посадових і службових осіб, корупції – 57 764 (7,4 %), пенсійного забезпечення – 36 318 (4,7 %), охорони здоров'я – 18 683 (2,4 %), будівництва та благоустрою 17 616 (2,3 %), оплати праці – 16 826 (2,2 %). Зросла частка звернень (до 44,0 %), що потребували розгляду органами  виконавчої влади  (776 004). 

Діяльність Урядового контактного центру позитивно оцінюється у багатьох зверненнях громадян. Упродовж року заявниками зареєстровано 4 394 подяки (у 2015 р. – 3 518), з них 2 492 – на адресу органів виконавчої влади, місцевого самоврядування, організацій і закладів, 1 902 – працівникам Центру за сприяння у вирішенні проблем громадян та морально-психологічну підтримку.