Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман відвідав Урядовий контактний центр та відповів на звернення громадян

13 січня 2017 року Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман відвідав державну установу «Урядовий контактний центр». Це не перший візит Глави Уряду в Урядовий контактний центр. Володимир Гройсман неодноразово наголошував на важливості того, щоб громадяни побачили зміни у ставленні до вирішення їх проблем органами виконавчої влади (як в центрі, так і на місцях). Саме тому робота урядової «гарячої лінії» перебуває на контролі Прем’єр-міністра з перших днів після призначення. За результатами відвідання Центру у квітні минулого року, з ініціативи Глави Уряду було відкрито «гарячу лінію» для підприємців за окремим телефоном 0-800-503-045. Упродовж року на лінію надійшло майже 3 тис. звернень від підприємців, які повідомляли про проблеми у веденні бізнесу, просили сприяння у вирішенні питань та надавали пропозиції щодо удосконалення законодавства. Також за підтримки Прем’єр-міністра на загальнодержавному рівні було запроваджено скорочений номер телефону 1545. Завдяки цій ініціативі комунікація влади та громадян стала більш доступною та зручною.

Візит Глави Уряду до Урядового контактного центру 13 січня відбувся після засідання Кабінету Міністрів, на якому він приділив велику увагу питанню реалізації рішення щодо підвищення мінімальної заробітної плати удвічі, особливо ситуації з виплатою заробітних плат у приватному секторі. Також Володимир Гройсман важливим завданням Уряду вважає створення  комунікаційних можливостей для людей повідомляти про випадки невиплати заробітної плати, її заниження або приховування. Таким комунікатором влади та громадськості є урядова «гаряча лінія», на яку громадяни з усіх регіонів України можуть звернутися цілодобово за номером 1545 зі стаціонарних та мобільних телефонів або через веб-сайт Центру.

Директор Центру Валерій Плохій поінформував Прем’єр-міністра України про стрімке зростання кількості звернень громадян на урядову «гарячу лінію». Упродовж 2016 року зареєстровано близько 1 мільйона 800 тисяч звернень, за день фіксується до 50-60 тис. дзвінків. Лінія перевантажена, заявники очікують черги. У цьому переконався Глава Уряду, зробивши кілька дзвінків з мобільного телефону на номер 1545. Також Валерій Плохій детально ознайомив Прем’єр-міністра з системою опрацювання звернень, надсилання їх на розгляд органам виконавчої влади.

На урядову «гарячу лінію» почали надходити звернення громадян щодо порушень трудового законодавства, пов’язаних з небажанням керівників виплачувати заробітну плату на рівні встановленої мінімальної заробітної плати. Володимир Гройсман прийняв декілька звернень від громадян, зокрема заявники поскаржилися на керівництво, яке у зв’язку з підвищенням мінімальної заробітної плати скорочують працівників, або переводять на меншу ставку, примушують звільнятися.

Глава Уряду обговорив із директором Центру основні шляхи удосконалення роботи урядової «гарячої лінії». Вони також поспілкувалися на тему роботи «гарячих ліній» органів виконавчої влади, регіональних контактних центрів. За результатами обговорення Прем’єр-міністр доручив Міністру Кабінету Міністрів України Олександру Саєнку, Державному секретарю Кабінету Міністрів України Володимиру Бондаренку, Міністру соціальної політики України Андрію Реві, Голові Державного агентства з питань електронного урядування України Олександру Риженку опрацювати план заходів щодо розвитку Урядового контактного центру.

Також Центр відвідали Міністр соціальної політики України Андрій Рева та Голова Державного агентства з питань електронного урядування України Олександр Риженко.

З роботою фахівців урядової «гарячої лінії» Прем’єр-міністра України Володимира Гройсмана знайомить директор Центру Валерій Плохій

Прем’єр-міністр України Володимир Гройсман відповідає на звернення громадян

Глава Уряду обговорює з директором Урядового контактного центру  Валерієм Плохієм,  Міністром соціальної політики України Андрієм Ревою та Головою Державного агентства з питань електронного урядування України Олександром Риженком основні шляхи удосконалення роботи урядової «гарячої лінії»